Vi människor har ju den underbara förmågan att få associationer, lämna en liten trång "låda" och vara gränsöverskridande.

Tack Håkan! Bra efterforskat i gamla trådar.HakanS skrev: Frågan var uppe i denna tråd http://ubuntu-se.org/forum/index.php/topic,16352.0.html i höstas.
Sluta själv att tjafsa då!Ni fattar tydligen fortfarande inte att ubuntu-se.org måste bli av med ryktet som tjafsforum.
Vad är det för anklagelser, tagna rakt ut i luften. Kan du sluta med ditt eviga bråkande L.J. Det har varit hur lugnt som helst i flera veckor. Det var du L.J som började bråket i går. Du påstår så mycket som inte är sant. Du ljuger och beter dig verkligen som ett riktigt fult och äckligt troll.Little John skrev:En elit behövs inte här. Men det vore bra om ni kunde håller er tillbacka ett tag tills den nya ledningen bestämmer hur det ska vara.
Allt vad ni skriver här syns för nya användare och skrämmer bort dom. Med säkerhet.
Ni fattar tydligen fortfarande inte att ubuntu-se.org måste bli av med ryktet som tjafsforum.
LJ
Och motsatsen till Jantelagen blir?pun skrev:Ni är ju en samling okunniga troll som tillbedjer Jantelagen !!!!
Pinsamt att läsa ert dravel !
Jo då läser man på och låter logiska argument styra..... ENKELT !!!Harlekin33 skrev: Och motsatsen till Jantelagen blir?
Jo, resten kan beskådas här.Harlekin33 skrev:Jag trodde forumet var till för alla och inte bara eliten!
@ L.J: Ni har ju redan tagit en del av den sk. "Eliten" så det är väl bara resten kvar nu då?
Jag vill inte bemöta sådant billigt trams, du är sanslös. Jag tycker så synd om dig. Kan jag hjälp dig med något. Har du problem med dig själv och ditt liv. Ja! Ibland blir inte allting som man har tänkt sig. Men det är ingen anledning att förstöra livet för andra. Gå nu och ta din dagliga prilla snus och vila middag.Little John skrev:Jo, resten kan beskådas här.Harlekin33 skrev:Jag trodde forumet var till för alla och inte bara eliten!
@ L.J: Ni har ju redan tagit en del av den sk. "Eliten" så det är väl bara resten kvar nu då?
LJ
EDIT: @Pink Panther: Efter du blev avstängd från andra forum tycker du väl att det är bra att fortsätta här, tydligen.
Ingenting av det du postar bidra till att Locot går framåt. Har du långtråkigt, eller ?
Fortsätt med att blogga, så alla kan läsa dina synpunkter på allt och kan bilda sig en uppfattning om dig.
Men håll dig borta härifrån. Du förstör bara.