Bowmore skrev:Hur ser du på att ha regelbundna ledningsgruppsmöten eller anser du att tavlorna räcker för att driva en effektiv utveckling av vårt LoCo?
Kanske bara jag som är en gammalmodig teamledare

Mina erfarenheter av 'möten' online är inte så goda och sett till hur det t.ex. gått till i FR under min tid där så fattar jag inte riktigt hur det skulle gå till rent praktiskt. Jag är ju mer van vid säljmöten än administrativa möten...
Jag har dock en fundering på en 'situationsdeklaration' som lämnas av administrationen med jämna mellanrum, t.ex. en gång i månaden. Inför varje sådan så är tanken att gruppledarna, TL och TC går igenom vad som skall publiceras och min tanke är att ha en egen tråd till detta i ledningstavlan där man nån vecka innan fram till publiceringen går igenom var projekt och annat befinner sig i stort - det skulle man ju kunna se som ett 'möte' även om det blir lite mer utdraget än ett genomsnittligt morgonmöte på ComputerCity, hehe...
Och tanken är förresten att en dylik deklaration skall publicerad i Administrationen informerar - i övrigt en tavla som jag anser skall 'aktiveras' ytterligare så medlemmarna kontinuerligt får information om vad som är på gång inom LoCo't & administrationen.
När jag ändå snackar om publikationer så kan jag tillägga att jag gärna skulle vilja se en officiell blogg vilken då blir TC'n uppgift att hålla i och t.ex. veckovis skriva om hur himla bra allt är och går, hehe, och med förhoppning att han slipper ljuga då...