Vi är på rätt väg och nu är det bara plöja oss igenom alla problem och motsträvare!
Nu är vi på gång!
Grattis alla!

Start jobbat!
Nu får du förklara dig lite. Jag begriper inte riktigt. Alltså varför är ubuntu mer profsigt nu än vad det var innan?Harlekin33 skrev:Ubuntu är på väg att bli professionellt och det är mycket bra i min smak!
Vi är på rätt väg och nu är det bara plöja oss igenom alla problem och motsträvare!
Nu är vi på gång!
GRATTIS ALLA!
![]()
![]()
![]()
STARKT JOBBAT!
Det låter väldigt bra!Harlekin33 skrev:Ubuntu är på väg att bli professionellt och det är mycket bra i min smak!
Nu är vi på gång!
GRATTIS ALLA!
![]()
![]()
![]()
STARKT JOBBAT!
Glöm inte "processerna".Harlekin33 skrev:Jag tror att efter valet kommer det bli en helt annan inriktning av forumet.
Det ska bli mycket intressant att följa resulatet av behovsanalysen och arbetsgrupperna samt projekten.
HahahaXcore skrev:Glöm inte "processerna".Harlekin33 skrev:Jag tror att efter valet kommer det bli en helt annan inriktning av forumet.
Det ska bli mycket intressant att följa resulatet av behovsanalysen och arbetsgrupperna samt projekten.
Processer är vad vi pratar.
Delprocesser, primära processer, sekundära processer, processade processer och prioriterade processer. Allt detta på en Ghz som skulle få självaste Intel att gapa stort. Här processar vi processer, producerar produktiv produktion i form av inlärningsprocesser för att utbilda och möjliggöra nöjligheter.