Lite töntigt men rolig

nope, kom igen. Svaret är fullkomligt logisktLittle John skrev: När Perl-scriptet funkar
Oh va nära! Du slant nog baramason skrev: 31:e oktober om jag minns rätt![]()
rancor skrev:Oh va nära! Du slant nog baramason skrev: 31:e oktober om jag minns rätt![]()
30:e var det, men rätt månad![]()
haha! Den var bra. riktigt klockren faktiskt.rancor skrev: 24 dec = 30 oct
Oh NEEEEJJJ...............rancor skrev: 24 dec = 30 oct
haha, fyndigt ^^Urban Anjar skrev: Påminner lite om denna:
There are 10 kinds of people. Those who understand binary notation, and those who do not.
Ah. Typiskt....rancor skrev:Oh va nära! Du slant nog baramason skrev: 31:e oktober om jag minns rätt![]()
30:e var det, men rätt månad![]()
hahaha.... jag håller med dig, frågan var inte rätt ställdmason skrev: Ah. Typiskt....
Jag bortförklarar mig med att vissa länder firar jul den 25:e dec istället för 24:e.... då borde 31 stämma om jag kan 8ans gångertabell någorlunda
Ah, det fanns alltså 10 lösningar på fråganBarre skrev:hahaha.... jag håller med dig, frågan var inte rätt ställdmason skrev: Ah. Typiskt....
Jag bortförklarar mig med att vissa länder firar jul den 25:e dec istället för 24:e.... då borde 31 stämma om jag kan 8ans gångertabell någorlunda![]()
rancor skrev:Ah, det fanns alltså 10 lösningar på fråganBarre skrev:hahaha.... jag håller med dig, frågan var inte rätt ställdmason skrev: Ah. Typiskt....
Jag bortförklarar mig med att vissa länder firar jul den 25:e dec istället för 24:e.... då borde 31 stämma om jag kan 8ans gångertabell någorlunda![]()