vem är det du snackar om? snart moderar jag bort hälften av denna tråd.Xcore skrev:Jag tycker att jag gav bra support, med tanke på hans tidigare inlägg. Jag försvarade dig, då blev han sur och skulle ge igen.Rune.K skrev:Skärp dej Xcore!
Vad jag vet så är inte du någon taliban som totalvägrar att ge support till en medlem som vill ha hjälp med Windows.
mvh moderator Rune.K
Skärper han till sig lite, så slipper han sånt här.
2 fula påhopp från honom, ingen tillsägelse. Då gav jag tillbaka lite.
(kul hade jag också)
Sen Rune K så var det en väldigt dum tråd överhuvudtaget, hur svårt är det att sätta in en skiva och installera? Klarar man inte av det, så vet jag inte vad man skulle klara av.
installera windows 7?
Re: installera windows 7?
om du har behörighet, så lås den här tråden eller flytta hela skiten...95monye skrev:vem är det du snackar om? snart moderar jag bort hälften av denna tråd.Xcore skrev:Jag tycker att jag gav bra support, med tanke på hans tidigare inlägg. Jag försvarade dig, då blev han sur och skulle ge igen.Rune.K skrev:Skärp dej Xcore!
Vad jag vet så är inte du någon taliban som totalvägrar att ge support till en medlem som vill ha hjälp med Windows.
mvh moderator Rune.K
Skärper han till sig lite, så slipper han sånt här.
2 fula påhopp från honom, ingen tillsägelse. Då gav jag tillbaka lite.
(kul hade jag också)
Sen Rune K så var det en väldigt dum tråd överhuvudtaget, hur svårt är det att sätta in en skiva och installera? Klarar man inte av det, så vet jag inte vad man skulle klara av.
tyvärr har jag själv ingen behörighet i den här tavlan.
Flyttade denna tråd! då den bara innehåller personangrepp och oseriösa diskussioner.
Eftersom tråden spårade ut pga otrevligheter låser jag den.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!