SABDFL inser att han lovat nya teman länge nu och att hans förtroendekapital på det området börjar ta slut.
Underbart, brunt igen. Som jag har längtat.

Starta datorn i recoverymode, du blir inloggad som root automatiskt, sätt valfritt password på rootkontot.CryingFreeman skrev:Mamma har inte gett mig sudo-rättigheter..
Jag glömde visst [ironi][/ironi]-taggarna på bussen.Rasmus skrev:Jag hade hoppats på röd jord skulle bli ett tema, aja, jag skulle troligtvis byta ändå![]()
PS. det behövs inte root rättigheter för att byta tema, jag har iaf. inget minne av att jag har tillåtit det för alla användare manuellt.
Tvivlar på att någon hatar brunt men det är nog ett fåtal som tycker det är snyggt vid första anblicken.Ulsak skrev:lol, jag har aldrig sett så många brunhatare sen de långa knivarnas natt!
Det tråkiga är att inte ens de alternativa temana är speciellt snygga. Tänk om man hade haft med exempelvis dessa istället,Rune.K skrev:Tvivlar på att någon hatar brunt men det är nog ett fåtal som tycker det är snyggt vid första anblicken.Ulsak skrev:lol, jag har aldrig sett så många brunhatare sen de långa knivarnas natt!
Men det är lätt att ändra färgtemat på sin dator och det klarar nog de flesta av utan hjälp.
Tanken är nog mer att när man försöker marknadsföra Ubuntu så kanske det inte är så kul med den bruna färgen.
Harlekin33 skrev:Vad skulle det vara för färg istället då?
Inget av Windowsfärgerna går ju att använda och ingen av dom andra Linuxdistarna då det ger fel signaler.
Förslag?
Rasmus skrev:Jag hade hoppats på röd jord skulle bli ett tema