Jag gillar två saker, lyssna på musik och spela dumma små internetspel.
Dock då jag spelar min musik i Amarok så händer det att spelet i Firefox också piper. Ibland även spelar små låtar.
Och för varje ny påbörjad spelrunda måste jag välja inställningarna och stäng av ljudet i spelet.
Finns det inget sätt för mig att neka Firefox tillträde till mitt ljudkort? Gärna i form av AV/PÅ knapp.
Stänga av ljudet i Firefox.[LÖST]
- Badmongoman
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Stänga av ljudet i Firefox.[LÖST]
Senast redigerad av 1 Badmongoman, redigerad totalt 13 gånger.
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: Stänga av ljudet i Firefox.
Om du inte har det installerat, prova att gå in i Program -> Lägg till/Ta bort ... och leta i Ljud Video efter "Volymkontroll för PulseAudio"
Om den är installerad finns den i Program -> Ljud och Video -> Volymkontroll för PulseAudio
Annars klickar du i boxen framför, verkställer ändringar och installerar programmet. Där får du upp enskilda ljudströmmar från program och kan välja att stänga av ljudet för Firefox.
Om den är installerad finns den i Program -> Ljud och Video -> Volymkontroll för PulseAudio
Annars klickar du i boxen framför, verkställer ändringar och installerar programmet. Där får du upp enskilda ljudströmmar från program och kan välja att stänga av ljudet för Firefox.