så allt blir som för ca 1 dag sedan, hur gör jag det?
jag har ingen knapp i min meny som heter hjälp och support... snälla!! kan någon hjälpa mig???
ootrooligt tacksam för svaar!!!!!!

Och löser inte det ditt problem så skicka mig ett pm så ska jag försöka lösa det med mina begränsade kunskaper inom området.Kattskrället skrev:För det första, har du en skiva som det står "systemåterställning" på eller nåt liknande?
Edit: Sedan kan du ju kanske göra en "system återställning" och välja en "system restore" punkt som ligger ett par dagar bort.
Kommer inte ihåg rakt av, men går du via start, program, systemtillbehör, och systemåterställning eller liknande så bör du hitta var du kan gå tillbaka i "historiken av installerade program och dylikt".
Slå av det där dåliga temat och byt till XP orginal så att du får en riktig startmeny till att börja med. Där finns hjälp och support. Nu väljer du bara "Systemåterställning". Kolla när senaste återställningspunkten är gjord (datum).95monye skrev:så klart har jag sumpat till det för mig i xp, och jag har hört att man kan göra en system återställning..
så allt blir som för ca 1 dag sedan, hur gör jag det?
jag har ingen knapp i min meny som heter hjälp och support... snälla!! kan någon hjälpa mig???
ootrooligt tacksam för svaar!!!!!!
tack jag hittade det!Kattskrället skrev:För det första, har du en skiva som det står "systemåterställning" på eller nåt liknande?
Edit: Sedan kan du ju kanske göra en "system återställning" och välja en "system restore" punkt som ligger ett par dagar bort.
Kommer inte ihåg rakt av, men går du via start, program, systemtillbehör, och systemåterställning eller liknande så bör du hitta var du kan gå tillbaka i "historiken av installerade program och dylikt".
Kunde varit betydligt värre, standard-ikoner överlever man. Installera ett nytt tema, det är gjort på en liten stund.95monye skrev:nehepp det fungerade inte...
bootloggan är standard och ikonerna är också standard...![]()
![]()
![]()
![]()