Den nedre panelen [LÖST]

Mjukstarta här!
Kategoriregler
Läs följande innan du postar: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692
Du får hjälp att komma igång med Ubuntu genom att välja en personlig fadder här: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=110&t=8767
Användarvisningsbild
SlamsornasKung
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Den nedre panelen [LÖST]

Inlägg av SlamsornasKung »

Tog bort den nedre panelen för ett tag sedan för att testa Cairo dock. Den senare betedde sig emellertid en aning segt på min gamla burk, så jag lade tillbaka den ursprungliga panelen. Vad jag inte lyckats återställa är att nedfällda fönster visas som de gjorde från början. Jag har lagt till "Fönsterväxlare" som i.o.f.s. har ungefär samma funktion, men hur gör jag för att nedfällda fönster får sin egen "flik" där nere igen, som jag sedan klickar på för att lyfta tillbaka dem på skärmen?
Senast redigerad av 1 SlamsornasKung, redigerad totalt 2 gånger.
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Pavel
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Re: Den nedre panelen

Inlägg av Pavel »

Det du letar efter är nog "Fönsterlista" Högerklicka på panelen och välj den i menyn.
Användarvisningsbild
SlamsornasKung
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Den nedre panelen

Inlägg av SlamsornasKung »

Pavel skrev:Det du letar efter är nog "Fönsterlista" Högerklicka på panelen och välj den i menyn.
Tack!
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren"