Hund skrev: * Alexisonfire
* Dead By April
* Silverstein
Sen blir det väl typ...OsNy skrev: In Flames
Sonic Syndicate
* Enter Shikari
* AC/DC
* Metallica
* Bullet for My Valentine
* The Killers
* The Sounds
* The Hives
Och en massa annat.

Hund skrev: * Alexisonfire
* Dead By April
* Silverstein
Sen blir det väl typ...OsNy skrev: In Flames
Sonic Syndicate
ja nightwish gillar jag!Kattskrället skrev:Nightwish och Breking Benjamin rullar väldigt ofta i stereon.
inte jag heller...Rasmus skrev:(gillar ej det där hemska skrikande glabbet)?
Hmm, I sådana fall är det nog Distrubed (man kan nog säga att det är mera hårdrock) och Flyleaf (vet ej vad riktigt vad det kan kallas för musikstil, men hon har väldigt skön röst), de kanske har lite men det är inte mkt skrik i det i sådana fallRasmus skrev:91: Nån av dem som har "skönsång" (gillar ej det där hemska skrikande glabbet)?
Själv så kallar jag det att ha olika smaker, men den värsta musiken jag vet är nog julmusik iafHund skrev:Ni saknar något som kallas smak.
Flyleaf var mycket bra! Trevlig röst.virus91 skrev:Flyleaf (vet ej vad riktigt vad det kan kallas för musikstil, men hon har väldigt skön röst), de kanske har lite men det är inte mkt skrik i det i sådana fall
Japp, hon som sjunger på flyleaf har mkt trevilg röstRasmus skrev:Flyleaf var mycket bra! Trevlig röst.virus91 skrev:Flyleaf (vet ej vad riktigt vad det kan kallas för musikstil, men hon har väldigt skön röst), de kanske har lite men det är inte mkt skrik i det i sådana fall
Jag kan bidra med en till jag gillar, inte min smak men hon har himmelsk röst.
http://www.myspace.com/emmanaslund
EDIT: missade ett inlägg
@Hund Det kan diskuteras
EDIT2:
Flyleaf fanns på spotifyIn i listan...
byt ut ni mot jag så blir det braHund skrev:Ni saknar något som kallas smak.
Okej, sökte på youtube på den du sa var bra, kan ju inte påstå att jag gillar den, men alla får ju ha olika musiksmakerHund skrev:Det är få som i överlag gillar min musiksmak.Det är få som har lika bred musiksmak som mig också måste jag erkänna.
En hel del av musiken du gillar kräver lång tillvänjning.Hund skrev:Det är få som i överlag gillar min musiksmak.Det är få som har lika bred musiksmak som mig också måste jag erkänna.
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.