upnorth skrev:Vad som orsakat den här kritikerstormen är rätt och slätt att han inte tagit det på allvar.
Hur vet vi det? Utgår vi från hans till vissa delar ekande tystnad? Han kanske gjorde bedömningen att han inte ville gjuta mer olja på elden som redan brann så bra? (Jag kan givetvis ha fel och vill inte tillskriva någon något som inte stämmer. Detta är egna funderingar)
Är lite intressant att han inte ens kommenterat resultatet av misstroendevoteringen, nu blev det ett jämt resultat, men majoriteten vill att Urban ska lämna sin post omedelbart
Mmmm...en stooor majoritet dessutom......
Att ställa FreakHead mot väggen för DSK
Dömt att misslyckas
Uttalanden om att LoCot ska ha mandat över sina medlemmar istället för tvärt om.
Missat det. Förmodligen försvann det in i resten av gröten.
Hans förmåga att först kritisera andras idéer och sedan ta "körsbären" och använda dem i egna förslag.
Och han sitter helt ensam i det båset?
För min egen del så är huvudsaken att det kommer forumet och i förlängningen LoCot till godo, oavsett ursprung.
Nu senast att använda sin väl exponerade blogg för att påverka officiella omröstningar till sin fördel när hans motståndare var beroende av forumets besökare.
En klar miss. Något jag fortfarnde hoppas att det kommer en förklaring och förhoppningsvis en avbön för härinne i forumet.
Jag menar, var går gränsen för vad som är acceptabelt?
Detta är något som varje individ måste svara på för sin egen del. Min toleransnivå är i kraft av ålder och erfarenhet och människokännedom högre än din. Detta är naturligt. Men var och en bör stå för sin egen nivå och inte tejpa den på andra.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018