Remember expiration dates: Please plan ahead for the Beta and RC expiration dates. To avoid interruption, you'll need to rebuild your test machine using a valid version of Windows before the software expires. Windows will notify you that the expiration process is beginning and two weeks later your PC will begin shutting down every two hours. The Beta expires on August 1, 2009, and bi-hourly shutdowns will begin July 1, 2009. The RC will expire June 1, 2010, and the bi-hourly shutdowns will begin on March 1, 2010. In both cases, you'll need to rebuild your test PC to replace the OS and reinstall all your programs and data.
någon som vet när windows 7 kommer ut?
Re: någon som vet när windows 7 kommer ut?
- AntonPetts
- Kontakt:
har du aktiverat den?Rasmus skrev:Jag kör win 7 beta och fick ett meddelande i veckan att det bara var några dagar kvar på beta perioden och att jag skulle köpa(som om...) den riktiga versionen nu...
Mina teman: iod Suite, SimplyGrey
kommer nog aldrig gå att få k/x/ubuntu att likna vista/7 på pricken...
men vad är skillnaden på rc och beta? jo, jag vet vad beta är, men vad är rc?
RC står för Release Candidate95monye skrev:kommer nog aldrig gå att få k/x/ubuntu att likna vista/7 på pricken...
Den release som kommer ut innan den slutliga skarpa utgåvan.
-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Tror betan ska gå ut nu vid den här tiden. Dead line så att säga, precis som RC:n som ska gå ut i 1 juni 2010 som Bowmore postade ovanför.AntonPetts skrev:har du aktiverat den?Rasmus skrev:Jag kör win 7 beta och fick ett meddelande i veckan att det bara var några dagar kvar på beta perioden och att jag skulle köpa(som om...) den riktiga versionen nu...
Står också i mitt inlägg ovanKattskrället skrev:Tror betan ska gå ut nu vid den här tiden. Dead line så att säga, precis som RC:n som ska gå ut i 1 juni 2010 som Bowmore postade ovanför.AntonPetts skrev:har du aktiverat den?Rasmus skrev:Jag kör win 7 beta och fick ett meddelande i veckan att det bara var några dagar kvar på beta perioden och att jag skulle köpa(som om...) den riktiga versionen nu...
The Beta expires on August 1, 2009, and bi-hourly shutdowns will begin July 1, 2009.
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Jag tror jag hopar RCn betan går ju att använda fram till 1 augusti. Har man tur går den stabila att "köpa" genom vissa källor ett tag innan den släpps i USA.
- JeyPeyy
Jag menade bara att KDE4 är likt Win7 utseendemässigt. Han ville ju ha windows 7 eftersom det var så snyggt, men jag tycker han ska testa KDE4 då.Rune.K skrev:Jag ser att det fortfarande förekommer missförstånd att KDE skulle likna Windows, den enda likheten är vad jag vet att "menyknappen" befinner sej i nedre vänstra hörnet...
jo, kde är rätt snyggt, men det är iinte paneler och sånt jag vill åt , för det är enkelt att fixa... utan det handlar om att få filbläddraren så snygg som i vista/7JeyPeyy skrev:Jag menade bara att KDE4 är likt Win7 utseendemässigt. Han ville ju ha windows 7 eftersom det var så snyggt, men jag tycker han ska testa KDE4 då.Rune.K skrev:Jag ser att det fortfarande förekommer missförstånd att KDE skulle likna Windows, den enda likheten är vad jag vet att "menyknappen" befinner sej i nedre vänstra hörnet...
-
synd att det blir så dyrt... då blir man tvungen att pirata det...
-
Alltså är det bättre att använda Ubuntu!

Det får man inte.95monye skrev:synd att det blir så dyrt... då blir man tvungen att pirata det...
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
@harlekin
JAG SKA ABSOLUT INTE SLUTA MED UBUNTU!!!!!!!
vill bara kunna köra hela versionen av fl studio...
och win 7 är så snyggt, men ubuntu är bäst!
JAG SKA ABSOLUT INTE SLUTA MED UBUNTU!!!!!!!
vill bara kunna köra hela versionen av fl studio...
och win 7 är så snyggt, men ubuntu är bäst!
Senast redigerad av 1 TweekiE, redigerad totalt 26 gånger.
snyftdmz skrev:Det får man inte.95monye skrev:synd att det blir så dyrt... då blir man tvungen att pirata det...

- JeyPeyy
Haha, bra att du påminner oss. Det hade jag nästan glömt.dmz skrev:Det får man inte.95monye skrev:synd att det blir så dyrt... då blir man tvungen att pirata det...
-
Å andra sidan...desto fler som leechar den desto mindre pengar tjänar MS och till slut så går MS i konkurs!
Och sen vinner GNU/LINUX!

- JeyPeyy
Utanför ämnet:
Vänta inte för länge
Utanför ämnet:Harlekin33 skrev:Utanför ämnet: Å andra sidan...desto fler som leechar den desto mindre pengar tjänar MS och till slut så går MS i konkurs!
Vänta inte för länge
-
-
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
Hur funkar det att installera win7 efter ubuntu? Lägger den upp ubuntu i ett bootbart alternativ? Får man installera om grub? Hur har ni löst det??