upnorth
jag vet inte men kanske jag , du eller båda missförstår.
IAf var jag den som nämnt ordet "mobbare" sist i denna tråd.
jag är
enbart angelägen om att träffa mitt mål.
sorry om jag totalt missförstår nu.
jag har i denna tråd aldrig tänkt på dig som ngn som mobbar. alla mina referenser i denna tråd till "mobbare" var angående en speciell moderator.såna , varelser, som tråden handlar om.
upnorth skrev:Nu går vi OT, men eftersom att jag blivit kallad mobbare i sammanhanget skulle jag vilja få förklarat för mig vad det är jag faktiskt gjort? Att flera av oss varit aggressiva gentemot Urban är ju bara för att han inte tagit till sig kritiken utan från start tagit ståndpunkten att vi var nejsägare som aldrig bidrog med något annat än ständiga debatter.
Det som gjort oss förbannade är att han utan vidare bestämde att vår kritik var obefogad, osaklig och rent av destruktiv, redan innan det urartade. Han har tydligen hux flux blivit en hjälte för att ha åtagit sig det "otacksamma" jobbet som vår ledare, när slutade det vara en ära egentligen?
Nä, jag har både varit mobbad och mobbat andra i verkliga livet (var iofs några år sen nu), jag vet vad det innebär och Urban är definitivt inte ett offer i situationen.