Ganska synd att det blivet så här svårt och tungt. Ett forum/portal skall bestå av antal olika inriktningar support angående Ubuntu, utveckling av portalen, ren server administration av portalen, projekt av skilda slag och debatt/allmänt snack. Det sistnämnda är viktigt för den social gemenskapen. Den här biten vill jag bestå att ni har totalt misslyckats med. Ni har lyckats gör alla tänkbara fel som finns på kartan. Här får man inte som moderator blanda in sin personliga känslor för distributionen eller portalen. Här skall vara högt till taket. Den här delen måste skötas av någon van debatt moderater, eventuellt för personen rekryteras utanför Ubuntu atmosfären. Här krävs andra egenskaper och kvalitéer. Varför anser du att den här delen som viktig? När vi vill gräva ner den här delen. Det har visat sig att ur just den här formen föds ny idéer och tillväxt, mognad av portalen. Tar ni bort debatt och allmänt snack kommer intresset för portalen/Ubuntu att minska. Att mörka är inte en metod jag föredrar. Det skapar också en konstig känsla för besökarna. Varje besökare har rätt till och förmågan att bilda sin egen uppfattning om vad de läser. Eller undersök bakomliggande fakta till uttalande.
Pink Panther
Ganska synd att det blivet så här svårt och tungt.
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Ganska synd att det blivet så här svårt och tungt.
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
-
Re: Ganska synd att det blivet så här svårt och tungt.
Det har det redan gjort tack vare alla bråk och tjafs!Tar ni bort debatt och allmänt snack kommer intresset för portalen/Ubuntu att minska
-
Re: Ganska synd att det blivet så här svårt och tungt.
*diskussion om diskussion som redan diskuterats*
*tråd låst*
*tråd låst*