Windowsanvändare ser ej min visningsbild i EMESENE
Windowsanvändare ser ej min visningsbild i EMESENE
Jag vet inte hur jag ska göra för att de med Windows ska kunna se min visningsbild i emesene. Någon annan som haft problem med det? De jag känner som också använder ubuntu ser den. Har försökt att byta filformat, provat med .jpg .gif .bmp .tif, men det fungerar inte.
Re: Windowsanvändare ser ej min visningsbild i EMESENE
likadant för mig...
men när jag aktiverade pluggen som gjode att den byter visningsbild till albumet som låten tillhör när man spelar upp musik,
men när jag aktiverade pluggen som gjode att den byter visningsbild till albumet som låten tillhör när man spelar upp musik,
oj! glömde nästan... VÄLKOMMEN TILL FORUMET!
ja, vad hände när du ändrade det? funkade det då eller, att de såg den visingsbilden? Fast man vill ju välja själv..
-provar-
tack
-provar-
tack

mja det är det som är problemet, så jag fixade en låt vars album hade en rätt snygg bild , och då löste det ju sig..
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
det finns bara en självklar lösning:
Be dom att byta till Ubuntu Linux..
Be dom att byta till Ubuntu Linux..

jag vill inte ha ett album som visningsbild, men tack ändå :b
Lättare sagt än gjort, människor har en tendens att vilja fortsätta med sitt windows...
Lättare sagt än gjort, människor har en tendens att vilja fortsätta med sitt windows...
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Jag förstår det. Jag bara skojade till det liteLättare sagt än gjort, människor har en tendens att vilja fortsätta med sitt windows...

Men visst är det märkligt; Det är som dom är institutionerade som gamla kåkfarare, känner sig trygga bakom gallren istället för att våga smaka på friheten...
Ulsak skrev:Jag förstår det. Jag bara skojade till det liteLättare sagt än gjort, människor har en tendens att vilja fortsätta med sitt windows...![]()
Men visst är det märkligt; Det är som dom är institutionerade som gamla kåkfarare, känner sig trygga bakom gallren istället för att våga smaka på friheten...