Och var fanns moderatorn?
Nej, detta duger inte.............
Vi får se över detta.
Ett genmäle till FreakHead
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Ett genmäle till FreakHead
Xcore förstår du inte. Det handlar om makt mer än Ubuntu. Hoppas CF får någon stark individ vid sin sida. Annars lär han också drabbas av intriger och avundsjuka. Många ögon kommer att granska varje moment. För detta ledare står som gammelgäddor i vassen och inväntar sin chans att få förklara " vad va det jag sa till er"Xcore skrev:Kom igen nu.
Vad ingen här tycks fatta är hur viktig den sociala biten av ett forum är. Att vi trivs är är ett måste, annars kan vi lika gärna lägga ned stället på stubben. Så lägg ned allt bråk nu och slappna av för sjutton alla inblandade.
Nu glömmer vi allt gammalt.
Inget Ubuntu forum internationellt som jag besökt eller besöker finns ett sådant utpräglad önskan om makt ibland medlemmarna.
Pink Panther
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Ska man skratta eller gråta? Finns det bara intriger och jävulskap i er värld?Pink Panther skrev:Xcore förstår du inte. Det handlar om makt mer än Ubuntu. Hoppas CF får någon stark individ vid sin sida. Annars lär han också drabbas av intriger och avundsjuka. Många ögon kommer att granska varje moment. För detta ledare står som gammelgäddor i vassen och inväntar sin chans att få förklara " vad va det jag sa till er"Xcore skrev:Kom igen nu.
Vad ingen här tycks fatta är hur viktig den sociala biten av ett forum är. Att vi trivs är är ett måste, annars kan vi lika gärna lägga ned stället på stubben. Så lägg ned allt bråk nu och slappna av för sjutton alla inblandade.
Nu glömmer vi allt gammalt.
Inget Ubuntu forum internationellt som jag besökt eller besöker finns ett sådant utpräglad önskan om makt ibland medlemmarna.
Pink Panther
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Vilken moderator som helst: Lås trådjäveln någon gång! Snälla? 

Senast redigerad av 1 CryingFreeman, redigerad totalt 26 gånger.
Nu låser jag den tråden eftersom det är mest ""gammal skit" som diskuteras.
mvh Rune
mvh Rune