ROTFLGrön Göling skrev:Tack Rune.
För att förtydliga, så placerade jag tråden i delen Forum, eftersom det var det den handlade om från början.
Och förbanne mig det den ska sluta som också!

ROTFLGrön Göling skrev:Tack Rune.
För att förtydliga, så placerade jag tråden i delen Forum, eftersom det var det den handlade om från början.
Nu då ?Grön Göling skrev:Tack Rune.
Nu ligger tråden rättRune.K skrev:Nu då ?Grön Göling skrev:Tack Rune.
Är det rätt nu?
Du bör veta att jag är helt grön på att vara moderator, så du får ha lite tålamod med mej.
Jag kan bara beklaga, men som nybliven moderator vill jag inte börja bråka med de andra moderatorerna.Grön Göling skrev:Jo, man misstänker det.
Man undrar bara varför.
Jag kan kolla moderator-loggen, men skulle jag avslöja den "skyldige" så är det ett ännu värre exempel på dålig stil.Xcore skrev:Verkligt dålig stil. Denne passar inte att vara moderator alls.
Går iofs att kolla moderator-loggen där man ser vem som gjort vad.
Men du kan Pma/maila moderatorn i fråga. Du kan även snacka med någon admin...Rune.K skrev:Jag kan kolla moderator-loggen, men skulle jag avslöja den "skyldige" så är det ett ännu värre exempel på dålig stil.Xcore skrev:Verkligt dålig stil. Denne passar inte att vara moderator alls.
Går iofs att kolla moderator-loggen där man ser vem som gjort vad.![]()
Som enbart "lokal moderator" har jag inte tillgång till moderatorernas slutna tavla för att kunna diskutera frågan där...
Jag kör hellre med öppna kort...Rasmus skrev:Men du kan Pma/maila moderatorn i fråga. Du kan även snacka med någon admin...Rune.K skrev:Jag kan kolla moderator-loggen, men skulle jag avslöja den "skyldige" så är det ett ännu värre exempel på dålig stil.Xcore skrev:Verkligt dålig stil. Denne passar inte att vara moderator alls.
Som enbart "lokal moderator" har jag inte tillgång till moderatorernas slutna tavla för att kunna diskutera frågan där...
Det går att skicka PM till "Globala moderatorer", så når du hela gänget på en gång.Rune.K skrev:Jag kan kolla moderator-loggen, men skulle jag avslöja den "skyldige" så är det ett ännu värre exempel på dålig stil.Xcore skrev:Verkligt dålig stil. Denne passar inte att vara moderator alls.
VA??Rune.K skrev: Som enbart "lokal moderator" har jag inte tillgång till moderatorernas slutna tavla för att kunna diskutera frågan där...
Den började gå OT så fort den hamnade i Debatt...och kommer att fortsätta göra det så länge den ligger här och pottsorken inte våga visa sitt fega tryne och ta ansvar för vad den gjort.Urban Anjar skrev:
EDIT: Börjar inte den här tråden gå väldigt OT nu?
Personligen föredrar jagXcore skrev:Så här jobbar en moderator.
Tråd flyttad till debatt
//Xcore
Jobbar man annorlunda kan man lika gärna sparka sig själv. Medlemmarna skall veta vad som görs.
Så utförligt behövs nog inte riktigt, speciellt inte om man får flytta trådar ofta. Däremot måste man tala om "att" man flyttat tråden.Rasmus skrev:Personligen föredrar jagXcore skrev:Så här jobbar en moderator.
Tråd flyttad till debatt
//Xcore
Jobbar man annorlunda kan man lika gärna sparka sig själv. Medlemmarna skall veta vad som görs.
Tråd flyttad från Ubuntu Cafe(det går ej att göra ett sträck över e't i windoze) till debatt
Motivering: Ingen del av tråden passar i nuvarande kategori/Det går ej att dela tråden då den skulle förlora sitt sammanhang.
//Xcore
Jag flyttade den här tråden till rätt ställe (det behövdes 2 försök pga att jag bara gissade första gången).Grön Göling skrev:VA??Rune.K skrev: Som enbart "lokal moderator" har jag inte tillgång till moderatorernas slutna tavla för att kunna diskutera frågan där...
Görs det åtskillnad på moderatorer och moderatorer?
Detta var bland det märkligaste jag hört.
En moderator är en moderator är en moderator - oavsett prefixet!
Allt annat verkar ju som någon sorts sjukt klasstänkande.
Den började gå OT så fort den hamnade i Debatt...och kommer att fortsätta göra det så länge den ligger här och pottsorken inte våga visa sitt fega tryne och ta ansvar för vad den gjort.Urban Anjar skrev:
EDIT: Börjar inte den här tråden gå väldigt OT nu?