Nu vill jag veta det
Nu vill jag veta det
Vem har idag full tillgång med alla rättigheter till forumet?
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
SV: Nu vill jag veta det
Går du in under medlemmar och kikar lite så ser du att det endast är sebastean för tillfället.
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Och Sebastean är inaktiv för tillfället?
Eller rättare sagt, varför händer inget?
Eller rättare sagt, varför händer inget?
Och han borde lämna ifrån sig ansvaret till tredje part som kan anförtros uppdraget och inte anses för egen del dra nytta av förtroendet eller inneha ståndpunkter i gamla stridigheter.
Så länge sebastean har möjlighet att radera, låsa, skapa känner inte jag mig lugn. Det förtroendet har han dels avsagt sig själv och verkar inte ha några yttre förespråkare för att få behålla.
Så länge sebastean har möjlighet att radera, låsa, skapa känner inte jag mig lugn. Det förtroendet har han dels avsagt sig själv och verkar inte ha några yttre förespråkare för att få behålla.
OK. Är det nån, förutom mig själv som helt oberoende, som ta detta jobb ? Vi måste kunna informera forumets medlemmarna också............mar_wal skrev: Och han borde lämna ifrån sig ansvaret till tredje part som kan anförtros uppdraget och inte anses för egen del dra nytta av förtroendet eller inneha ståndpunkter i gamla stridigheter.
Jag är inte oberoende men jag kan forumet och det finns säkert fler som kan.
(Tycker någon att jag trampar någon på tårna med detta så skriv det!)
Annars rekomenderar jag Johan R-E som har FTP-access till ubuntu-se.org. Han borde ha adminrättigheter för forumet tillsvidare utan krav att göra något mer än tekniskt underhåll.
(Tycker någon att jag trampar någon på tårna med detta så skriv det!)
Annars rekomenderar jag Johan R-E som har FTP-access till ubuntu-se.org. Han borde ha adminrättigheter för forumet tillsvidare utan krav att göra något mer än tekniskt underhåll.
MVH
Henrik S.
Kubuntu 7.04 on Amilo M-6500 (P3 800MHz, HD 20Mb, 256Mb, DVD)
FreeSCO 0.3.4 on Fujitsu ErgoPro X (P2 (Klamath) 233MHz, HD 3Gb ext2, HD 6,2 Gb ext2, 128Mb)
Windows 2000 Pro SP4 on ACER TRAVELMATE (Celeron 800MHz, HD 10Gb, 196Mb)
Windows 2000 Pro SP4 on ASUS P4S333 (P4 1.4MHz, HD 60Gb, 767Mb)
Henrik S.
FreeSCO 0.3.4 on Fujitsu ErgoPro X (P2 (Klamath) 233MHz, HD 3Gb ext2, HD 6,2 Gb ext2, 128Mb)
Om Johan R-E är med på det, vore det ett bra förslag.
Jag är mycket tveksam till det, tyvärr.Little John skrev:
http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topi ... l#msg33010
Micke
Om Johan-RE känner för att lämna bort uppgifterna till någon kan jag tänka mig att ta emot dem, och förvara dem sålänge.
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Tror du att Sebastean kan tänka sej att lämna över inloggningsuppgifter till Johan R-E?No1Viking skrev:Jag är mycket tveksam till det, tyvärr.Little John skrev:
Micke
Det är aldrig bra om bara en person har tillgång till sådana uppgifter, tänk om något skulle hända honom. Det bör alltid vara minsta 2 st även om bara en normalt använder det.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Jag har inte en endaste aning
M
M
Jag känner till det inlägget men tänkte mig att han kunde hålla på uppgifterna till söndagen. Och att det framför allt INTE ställs något annat krav på han.No1Viking skrev:Jag är mycket tveksam till det, tyvärr.Little John skrev:
Micke
MVH
Henrik S.
Henrik S.