Jo jo, vi säger väl så.Xcore skrev:Nej, jag bara säger som det är, inget annat.

Jo jo, vi säger väl så.Xcore skrev:Nej, jag bara säger som det är, inget annat.
Så, om jag väljer ja, så menar jag nej?janne-5011 skrev:tycker alla ska tänka på att såna här sunkiga omröstningar ingalunda kan anses avspegla medlemmarnas åsikter på ngt sätt. Det finns folk här som driver frågor av olika skäl. Man anser att man vet bäst och den andre parten minsann är en skurk.
Man bör betänka att vem som helst kan regga sig och rösta, dvs ha flera nick.
OBS att jag skriver inte detta för att jag på ngt sätt alls "håller på" Urban Anjar. Tvärtom ,men ett maktövertagande bör ske i lugn o ro utan affekter inblandade, och inte på det här barnsliga sättet.
tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Röstningen säger ju inget om vad medlemmarna vill?janne-5011 skrev:Xcore den frågan fattar jag inte.
Eller är inte tillräckligt insatt...eller kanske osäker...De som inte röstar, har ingen åsikt.
Jono ska endast kontaktas om det är en kris som inte vi själva inte kan lösa.Harlekin33 skrev:Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Jag kunde det utan att vara kontaktperson. Det kan säkert du också.Harlekin33 skrev:Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Precis.Hund skrev:Jono ska endast kontaktas om det är en kris som inte vi själva inte kan lösa.Harlekin33 skrev:Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Kan vi det då?Hund skrev:Jono ska endast kontaktas om det är en kris som inte vi själva inte kan lösa.Harlekin33 skrev:Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Har ingen aning om vilka reella konsekvenser en misstroendevotering har, jag gör det här för att "få det svart på vitt" att Urban måste börja ta kritiken och frågorna på allvar.janne-5011 skrev:tycker alla ska tänka på att såna här sunkiga omröstningar ingalunda kan anses avspegla medlemmarnas åsikter på ngt sätt. Det finns folk här som driver frågor av olika skäl. Man anser att man vet bäst och den andre parten minsann är en skurk.
Man bör betänka att vem som helst kan regga sig och rösta, dvs ha flera nick.
OBS att jag skriver inte detta för att jag på ngt sätt alls "håller på" Urban Anjar. Tvärtom ,men ett maktövertagande bör ske i lugn o ro utan affekter inblandade, och inte på det här barnsliga sättet.
tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Eller bryr sig helt enkelt inte.Harlekin33 skrev:Eller är inte tillräckligt insatt...eller kanske osäker...De som inte röstar, har ingen åsikt.
Självklart. Dock finns det ju dom som förstör och drar ut på allting. Men inget är omöjligt enligt mig.Harlekin33 skrev:Kan vi det då?Hund skrev:Jono ska endast kontaktas om det är en kris som inte vi själva inte kan lösa.Harlekin33 skrev:Jag tror det bara är kontaktpersonerna som kan det!?tycker ngn ska kontakta jono vem som nu kan det.
Jag kan skapa två egna Ubuntuforum om jag vill. Vad spelar det för foll?Harlekin33 skrev:Vi är ju splittade i 2 forum!
Det ser ju inte bra ut!
Det sa säkert Honecker också om massdemonstrationerna i DDR men slutade med att Berlinmuren föll..men ett maktövertagande bör ske i lugn o ro utan affekter inblandade, och inte på det här barnsliga sättet.
Nja...varför inte 10...?Hund skrev:Jag kan skapa två egna Ubuntuforum om jag vill. Vad spelar det för foll?Harlekin33 skrev:Vi är ju splittade i 2 forum!
Det ser ju inte bra ut!
Där slog du nog huvet på spiken!Xcore skrev:Eller bryr sig helt enkelt inte.Harlekin33 skrev:Eller är inte tillräckligt insatt...eller kanske osäker...De som inte röstar, har ingen åsikt.
Precis, håller med. Även om vi kanske inte menar samma sak.Hund skrev:Självklart. Dock finns det ju dom som förstör och drar ut på allting. Men inget är omöjligt enligt mig.