Nu när jag har 2 skärmar till en dator har jag fått problem med positionen på cairo-dock!
Jag har en 24 tums skärm som är min huvudskärm och en 19" till höger som jag har som extraskärm!
Men när jag startar datorn hamnar cairo-dock längst nere till höger istället för längst nere i mitten på min 24" huvudskärm!
Efter som jag har 2 skärmar och ett enda stort skrivbord är de väll så att cairo-docken hamnar väll automatiskt i mitten av dom två skärmarna!
Men jag skulle villja att den hamnade i mitten av den vänstra skärmen! hur gör jag detta???
Position på cairo-dock! [LÖST]
Kategoriregler
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
Position på cairo-dock! [LÖST]
Senast redigerad av 1 fashoin, redigerad totalt 19 gånger.
Re: Position på cairo-dock!
hgerklicka på cairo-dock och välj configure... och då kommer alla inställningar upp , och så väljer du position högst upp till vänster , däe ska du kunna välja vart dockan ska ligga.