En märklig gemensam sak som dessa storheten (Robert Johnson, Jim Morrison, Janis Joplin, Kurt Cobain, Jimi Hendrix etc) inom musikindustrin är att
deras tidiga bortgång skedde vid just 27 år.............märkligt!
27 ÅR
Re: 27 ÅR
En väldigt destruktiv ålder. Man lämnar ungdomen bakom sig och ska stabilicera sitt liv som man. Hade själv stora problem då att hitta vad jag skulle ägna mitt liv åt. Tyckte att svensson livet såg så tråkigt ut.
Håller man då också på med droger så är det lätt hänt att man tappar den röda tråden i tillvaron.
Nästa kris kommer då ungarna är vuxna och flyttar ut. Skönt men vad ska man sedan leva för?
Folk som har ett livsintresse, (varför inte Ubuntu), har nog lättare att ta sig över livets trösklar.
Håller man då också på med droger så är det lätt hänt att man tappar den röda tråden i tillvaron.
Nästa kris kommer då ungarna är vuxna och flyttar ut. Skönt men vad ska man sedan leva för?
Folk som har ett livsintresse, (varför inte Ubuntu), har nog lättare att ta sig över livets trösklar.

Bågskyttenörd
TicToc skrev:För att inte tala om Johnny Cash, han var 27 när han fyllde 28.

-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Cool killeTicToc skrev:För att inte tala om Johnny Cash, han var 27 när han fyllde 28.

Jag är inte tyvärr inte särskilt aktiv längre.
sakjur@launchpad
sakjur@launchpad