Jag har fått upplysningar om att samtliga inlägg i moderatorernas forum rensats bort.
På ett sätt kan jag förstå att man inte vill att intern diskussion om andra medlemmar och strategier kommer ut. Å andra sidan är det kanske just öppenhet och att inte "täcka upp" som är av vikt just nu.
SV: Moderatorernas forum raderat ?
Moderatorernas forum raderat ?
Senast redigerad av 1 mar_wal, redigerad totalt 21 gånger.
Det finns väl ingen mening i att gräva mer i det som hänt 

Hejmar_wal skrev: Jag har fått upplysningar om att samtliga inlägg i moderatorernas forum rensats bort.
På ett sätt kan jag förstå att man inte vill att intern diskussion om andra medlemmar och strategier kommer ut. Å andra sidan är det kanske just öppenhet och att inte "täcka upp" som är av vikt just nu.
Du har rätt i att det är raderat och ni måste förstå att det interna forumet blev ledningens gemensamma sätt att kommunicera. De som var samordnade och stod på barrikaderna hade sitt medium och "vi" hade vårt. Vi kunde lika väl skött allt genom chat eller annat medium men vi valde att använda oss utav forumet som bas för kommunikation.
Där fanns totalt onödig information som inte någon annan har att göra med där det ventilerades tankar, privata åsikter, strategier och saker som ingen utomstående har att göra med.
// rancor
Rub it in..... keep on doing it......mar_wal skrev: Jag har fått upplysningar om att samtliga inlägg i moderatorernas forum rensats bort.

M
Håller med Plun där. Ingen skada skedd om den dolda sektionen skulle visa sig vara raderad.
Det som stod där angår inte någon, förutom de som var admins/mods under den här tidsperioden, dels så tillhör den historien och det kan inte komma nåt gott ur att kunna rota i den.
I mina ögon så är det kanske det bästa att börja på ett nytt tomt blad i den sektionen.
Edit: (Kom in ett par poster till innan jag var klar med min.) Du har helt rätt Rancor, håller med dig till 100%.
Det som stod där angår inte någon, förutom de som var admins/mods under den här tidsperioden, dels så tillhör den historien och det kan inte komma nåt gott ur att kunna rota i den.
I mina ögon så är det kanske det bästa att börja på ett nytt tomt blad i den sektionen.
Edit: (Kom in ett par poster till innan jag var klar med min.) Du har helt rätt Rancor, håller med dig till 100%.
Senast redigerad av 1 Okänd, redigerad totalt 21 gånger.
Om det var ert privata forum så finns det väl ingen orsak för någon utomstående att läsa det, lika lite som er privata mail.
Samtidigt så blev folk lite nyfikna på vad som stod där eftersom det nu blev känt att inläggen raderades.
Så jag förstår hur du känner Michael.
Men glöm det, det finns ingen orsak för folk att läsa era privata inlägg.
Sen var det öppenhet i fortsättningen.......
Och inget mer bråk. Vi skall kriga mot Microsoft och ge folk ett alternativ till Windows, inte mot varandra, right?
Samtidigt så blev folk lite nyfikna på vad som stod där eftersom det nu blev känt att inläggen raderades.
Och inget mer bråk. Vi skall kriga mot Microsoft och ge folk ett alternativ till Windows, inte mot varandra, right?

- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Word! Nu måste vi tänka framåt.plun skrev: Det finns väl ingen mening i att gräva mer i det som hänt![]()
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Håller med, nu blickar vi framåt. Bara snegla bakåt så att vi kan lära av gamla misstag och - förhoppningsvis - inte göra om dom. Risken finns att bara skulle bli elände och smutskastning om vi kollade i det forumet, fullständigt onödigt.DimensionX skrev: Om det var ert privata forum så finns det väl ingen orsak för någon utomstående att läsa det, lika lite som er privata mail.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!