SV: Hänga ut folk, och var är diskussion->Ubuntu Sverige?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Okänd

Hänga ut folk, och var är diskussion->Ubuntu Sverige?

Inlägg av Okänd »

EDIT: Sedan jag skrev detta har en del ändrats...

Jag anmäler alla dåliga inlägg i galgbacken till moderator ( administartionen ).

Eftersom man hänger fram en paragraf som motivering och inte bevisen på vad som hänt. Sålunda skulle man kunna tro att Broder Tuck är en hemsk person som hotar folk med misshandel, och enbart för fram saker för att nedvärdera och få folk att må dåligt. Inte som det kanske var, att han drog slutsatser av vad en annan person skrivit i forumet innan. Hur som helst så finns inte någon precis hänvisning till när var hur brottet begåtts osv

Förtal kan man klassa detta som.

***sparkar "administartionen" på smalbenen***

Så där... kändes bra

Sedan kan man undra varför är diskussion->Ubuntu sverige borta. Är det permanent eller städar man undan något otrevligt utan folks insyn?
Senast redigerad av 1 Okänd, redigerad totalt 20 gånger.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Mig veterligen så pågår ingen städning av forumet...men som man kan läsa i andra trådar så efterfrågas en städning???

Detta rimmar i mina öron väldigt illa med den efterfrågade öppenheten som har jagats under senaste månaden.

Är helt med på att vissa trådar kan klassas som förtal mm.

aaaaargh* är för upprörd för att hitta ord...försöker igen lite senare
voidoom

Inlägg av voidoom »

Trazan skrev: Mig veterligen så pågår ingen städning av forumet...men som man kan läsa i andra trådar så efterfrågas en städning???
Två tavlor (Bakgården och Ubuntu Sverige) var under kvällen igår 'försvunna' under flera timmar. Kom dock tillbaka senare...
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"