Det är sant.HakanS skrev:Vill man inte ha något med detta forum att göra är det bara att logga ut och sedan inte logga in mer.Beta skrev:Ja, det måste ju vara kränkande för er vänner av ordning och reda om folk som inte vill ha nåt med detta forum att göra insisterar på att bli avregistrerade... inser du hur sjukt det låter det du skriver rancor?
Men å andra sidan så skulle man få en mer tydlig statistik att använda sig av. Ökar det nöjda antalet registrerade medlemmar, eller minskar det totalt sett.
Jag menar att om medlemmarna hade möjligheten att avregistrera sitt konto pga missnöje, dålig behandling osv....är en medlem så pass missnöjd så är ju det ultimata betyget att man vill avregistrera sig och därmed ej heller räknas in i en statistik som visar på antalet registrerade medlemmar. För gång efter annan så pekas det ju på det totala antalet registrerade medlemmar som om det vore en tillförlitlig och korrekt värdemätare, vilket vi alla vet inte stämmer.
Nu tror jag att de som skulle ha avregistrerat sig om möjligheten funnits totalt sett är en minoritet, men ändå, hur många "nöjda registrerade medlemmar" hade vi haft idag om möjligheten hade funnits att stänga av och ta bort sitt eget konto?
Personligen så tycker jag att möjligheten till en avregistrering i sig inte är en viktig fråga, men för andra så kanske det är det. Det är ju trots allt den ultimata "missnöjesyttringen".