Det tackas till höger och vänster i dag.

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Användarvisningsbild
Pink Panther
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Det tackas till höger och vänster i dag.

Inlägg av Pink Panther »

Men den ni skall tacka är Farmfield & kompani om det inte varit för den här gruppen lär inget ha hänt eller förändrats. Som jag ser det har inget förändrats i nu. Om någon av våra punkter och lösningar kommer att användas praktiken är jag tveksam till. Inte för förslaget inte var bra, men av helt andra dunkla anledningar.

Så korka inte upp champagnen i nu. Allt är lugnt på ytan men det sjuder i nu. Mycket lite kan få upp det till kokpunkten.

Så jag tycker det är klart olämpligt med några Tack för allt stöd och all uppmuntran! trådar under rådande förhållande.

Pink Panther
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Användarvisningsbild
janne-5011
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Re: Det tackas till höger och vänster i dag.

Inlägg av janne-5011 »

ok det verkar som dramaqueen,avgångar och må-dåligt-tyck-synd-om-mig-strategiernas era och möjligheter att vinna sympati är uttömda.
.
Istället kör man med en ödmjuk, men pompös och moraliskt uppryckande retorik när man talar till massorna :P .

Nåväl.

Jag vill passa på att tacka mig själv. Jag har uttalat mig om saker jag egentligen inte har en susning om,har ideer som saknar egentlig hållbarhet, men tänkt på att det viktigaste inte alltid är att segra och ha rätt ,utan själva målet helgar medlen i alla lägen och men ibland är målet medlen.

Janne-5011
Debian är den klippa varpå 5011 vilar
Xcore

Inlägg av Xcore »

janne-5011 skrev:det viktigaste inte alltid är att segra och ha rätt
Janne-5011
Om man nu inte råkar ha rätt förstås?

Har man rätt så har man, har man fel så har man.

Låter enkelt och bra. :)
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Inlägg av farmfield »

janne-5011 skrev:ok det verkar som dramaqueen,avgångar och må-dåligt-tyck-synd-om-mig-strategiernas era och möjligheter att vinna sympati är uttömda.
Intressant sätt att se på situationen här... Varför vi inte är här och springer har sina anledningar, men mer om det tids nog - vissa går nämligen framåt, inte i cirklar. :)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Sverige"