Utanför ämnet: Guud, hur tydlig ska man behöva vara...Urban Anjar skrev:Görandet när det gäller webbplatsen är minst lika välkommet. Vad vi behöver är folk som fokuserar på ett område och lägger verklig energi på just det, utan att flyga runt som ilskna spyflugor och störa andra i arbetet. Bara idéer gör ingen webbplats, de måste förvandlas till CSS, HTML, PHP, SQL och allt vad det nu heter. Patches are welcomeupnorth skrev:Ni har verkligen inte fattat hur engagerade folk är i det här, har ni?
Det må se ut och låta som en sandlåda med 5-åringar, men hur annars har ni tänkt att vi ska reda ut saker och ting här? T.ex. menar tydligen Urban att jag inte har nåt här att göra för att jag typ bara har idéer till hur webbplatsen bör drivas och utvecklas, alltså att bara själva "görandet" av support och annat är värt något för gemenskapen i hans ögon.
Ni måste förstå att sådant gör en förbannad. Det finns många andra exempel, det här var bara ett jag kunde relatera till själv och som ganska väl beskriver varför jag haft svårt att behärska mig i studnder.
Jag menar att det markerade är det enda som är välkommet.
Det här med "störa andra i arbetet" är också intressant, för jag menar att det bara uppstår när det inte finns ansvariga som kan föra en konstruktiv diskussion med besökare om idéer till förbättringar. Då blir det istället bara en soppa av debatt och omröstningar i forumet.