ZX Spectrum skrev:Det verkar som att denna tråden har gått väldigt offtopics nu. Finns det något mer att säga här om "Angående min avgång"?
Annars kan jag låsa tråden så kan diskussionerna om forumet fortsätta där dom hör hemma istället.
Urban svarar:
Låt det rulla på och dela tråden se'n i stället, vi för konstruktiva samtal här.
Sade den förvirrade "boxaren" och lät sig handgripligen ledas ut ur lokalen, fortfarande kvar i dimmorna . .. . ...
Med "boxare" menar jag detta, saxat från denna tråd:
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 42#p320642
Av respekt till Urban, så känns det som om han behöver vila sig en stund, efter allt
flackande runt, i "motionsträsket". Det verkar ha blivit m y c k e t nu, det senaste dygnet.
Påminner mig väldigt mycket om hur det var här inne på forumet för lite drygt två år sedan.
Skillnaden idag, från då, det är, att då var vi på samma sida. Idag har han iklätt sig den fallna
mantel som de dåvarande Ledarna slängde ifrån sig. Där, har han valt sida.
Lika huvudstupa verkar det vara . . . nu, som . . . då . . . .
Det arbetas av honom, idag, på samma sätt som det gjordes då, i massor av inlägg, med tankar och idéer,
l å n g t senare, än i den elfte timmen.
Då, häpnade vi, de omkringstående. Idag, häpnar vi igen. Samma procedur som då!
Vad jag kan konstatera är, att: -Vi är inte längre på samma sida, därvidlag.
Synd. Han skulle ha förtjänat bättre. Trist, att han själv inte har insett vart hans engagemang
och sättet på vilket han låter det få framtona, har fört honom. I tid.
Litet av boxaren som slogs lite för länge, i allt för många, onödiga kamper. . .
Det börjar snart bli dags för att hjälpa den förvirrade mannen till sitt nattläger. I sina drömmar
kan han
där gå sina meningsmotståndare till mötes, om inte förr . . . Här verkar det inte kunna ske.?
Här verkar han dessvärre inte göra det.
Här hör han inte vad klockorna som ringer i hans huvud, försöker säga. . .
Det känns gott att goda krafter väntar runt hörnet, för att ånyo fatta stafettpinnen, bara "vår boxare" väl kommer under vård och
till insikt om sin förtroendeposition och släpper stafettpinnen till den, som är villig att ta upp den.
Om inte förr, så av hänsyn till Ubuntu Sverige, utanför hans egen kammare.
Tukken