när jag ska spela in med min mikrofon är det jätte låg volym!
likaså i skype .
någon som har haft samma problem eller vet hur man löser problemet?
/95monye
extremt låg volym!
- bbauto
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Re: extremt låg volym!
Högerklicka på Ljudikonen->Öppna volymkontroll->Redigera->Inställningar->Klicka i dom kontroller du önskar...95monye skrev:när jag ska spela in med min mikrofon är det jätte låg volym!
likaså i skype .
/95monye
reglera med reglagen...
vart hittar jag redigera?bbauto skrev:Högerklicka på Ljudikonen->Öppna volymkontroll->Redigera->Inställningar->Klicka i dom kontroller du önskar...95monye skrev:när jag ska spela in med min mikrofon är det jätte låg volym!
likaså i skype .
/95monye
reglera med reglagen...
alla mikrofon reglagen står redan på högsta!
- bbauto
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Om du öppnar System->Inställningar->Ljud95monye skrev:vart hittar jag redigera?bbauto skrev:Högerklicka på Ljudikonen->Öppna volymkontroll->Redigera->Inställningar->Klicka i dom kontroller du önskar...95monye skrev:när jag ska spela in med min mikrofon är det jätte låg volym!
likaså i skype .
/95monye
reglera med reglagen...
Vad står det under ljudfångst, och Standardmixerspår?? Pröva olika kombinationer...
Kolla även inställningar i skype...
under ljudfångst står det alsa - advanced nånting.bbauto skrev:Om du öppnar System->Inställningar->Ljud95monye skrev:vart hittar jag redigera?bbauto skrev:Högerklicka på Ljudikonen->Öppna volymkontroll->Redigera->Inställningar->Klicka i dom kontroller du önskar...95monye skrev:när jag ska spela in med min mikrofon är det jätte låg volym!
likaså i skype .
/95monye
reglera med reglagen...
Vad står det under ljudfångst, och Standardmixerspår?? Pröva olika kombinationer...
Kolla även inställningar i skype...