windows xp eller windows 7?

Allt om t.ex. Mac OS X, Sun Solaris och Microsoft Windows
SakJur
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Kontakt:

Re: windows xp eller windows 7?

Inlägg av SakJur »

95monye skrev:hmm... har bara hört att 9.04 är superbuggigt och det släpptes innan det var färdigbyggt, men okej då skaffar jag väl det ;D
Ubuntu 9.04 är inte så buggigt, det är lugnt på den fronten :D
Sen appropå frågan: Windows 7 är ett bra operativsystem, så jag skulle rekommendera det. XP är gammalt och fokus ligger i utveckling av Windows 7. Och Windows 7 är snabbt och duger gott och väl ist. för ett 8 år gammalt operativsystem.

Med lagom bra prestanda finns det knappt något skäl att köra XP, enligt mig.
Jag är inte tyvärr inte särskilt aktiv längre.
sakjur@launchpad
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av TweekiE »

SakJur skrev:
95monye skrev:hmm... har bara hört att 9.04 är superbuggigt och det släpptes innan det var färdigbyggt, men okej då skaffar jag väl det ;D
Sen appropå frågan: Windows 7 är ett bra operativsystem, så jag skulle rekommendera det. XP är gammalt och fokus ligger i utveckling av Windows 7. Och Windows 7 är snabbt och duger gott och väl ist. för ett 8 år gammalt operativsystem.

mmmm, meeen windows 7 kostar nog några tusen, dessutom funkar allt jag kommer behöva i windows xp, så jag uppgraderar nnog till windows 7 senare. ;D
SakJur
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Kontakt:

Inlägg av SakJur »

95monye skrev:
SakJur skrev:

mmmm, meeen windows 7 kostar nog några tusen, dessutom funkar allt jag kommer behöva i windows xp, så jag uppgraderar nnog till windows 7 senare. ;D
Ahh, du har redan en XP licens :D
Tänkte fall att du skulle "skaffa" nåt av operativen..
Jag är inte tyvärr inte särskilt aktiv längre.
sakjur@launchpad
Skriv svar

Återgå till "Proprietära operativsystem"