FreakHead skrev:Tukken!Broder Tuck skrev:Freakhead skriver:Jo, det är det väl, i sanning. Eller vad tycker du själv? ...... osvJag undrar om detta är en fara för demokratin i denna community eftersom det nuvarade resultatet inte är representativt sett till antalet medlemmar relativt det låga antalet som röstar?
Jag klistar inte in hela inlägget igen då du är så duktig på att skriva låååånga inlägg.![]()
Orsaken till att jag gör denna beräkning och slutledning är att jag vill att ledningen ska se vart vi är på väg, hur få det är som verkligen vill tycka något, aktivt, genom att endast klicka på en liten radioknapp där uppe i omröstningsrutan, just för att upnorths inlägg är, precis som du själv verkar tycka, bra, viktig och kanske nödvändig. Det måste till en grym förändring och det snabbt, annars går hela Ubuntu Sverige åt helvete, om det inte är för sent, gud förbjude. Risken är överhängande, känns det som.
Jag vill att ledningen vaknar och faktiskt gör något vettigt i stället för att gömma sig i sina skyttegravar!
Därav min post.
//FH

Skickar en vinge mot pippin, så fjunen flyger som ett dammoln i luften och kattorna vi har, hungrigt slickar sig om munnarna. Det lilla stycket, tror du inte, att av två (säger två) knappar, så nog tusan lyckades hon trycka "fel". Bara för att hon gav sig tusan på, att jag hade tryckt på den andra. Vilket jag, under visst hot, hävdade att jag inte hade gjort.
Så går det, när de väl har börjat känna en.