Dagon^ skrev:Rune.K skrev:@ Tucken
Aldrig att jag röstar i den här omröstningen.
En väldigt enkel lösning på det nuvarande problemet.
Stäng alla tavlor förutom de som handlar om support.
Så kan de som har "fina titlar" hålla på att bolla i Bollplanket och alla andra dolda tavlor.
Där kan ni tissla och tassla...
Båda tummar upp från mig för det här förslaget, ungefär samma som jag hade några inlägg upp.
Först och främst, tack för rösthjälp nr 2. Jag tuffar sakta på . . .
Till min förvåning konstaterar jag, att här sitter jag nu och har för avsikt att försvara upnorth och hans
tidigare inlägg. På något sätt, känns det mer som att hans tidigare framtoning och uttröttande taktik,
jakt på Urban etc., har fått en och annan att slå dövörat till. Jag anklagar inte, konstaterar bara att,
jag har själv varit där.
Men ge för tusan grabben en chans! Läs hans inledning i tråden än en gång. Detta är kometen, stjärn-
skottet, som har kommit till besinning. Citerat från hans första inlägg i tråden:
Så nu frågar jag er: ska vi ge oss själva en chans att ordna upp det här och ta emot rådgivningen som finns tillgänglig för att återigen kunna fokusera på och bli konkurrenskraftiga inom support? (behöver inte nödvändigtvis gå till som presenterat, men jag misstänker att det är nödvändigt).
Att man själv inte har en radioröst, eller ett ansikte för att passa i tv, skall väl ändock inte kunna förhindra att man arbetar för, vare sig radio, eller tv?
Han är ingen att ge support, anser han själv. Han förespråkar det, däremot. Att öka förmågan till att lämna support.
Han har därtill förslag på hur vi andra skall kunna återuppbygga lite av det som har vissnat ner under kometöverfarten, för att fräscha upp vår förmåga till att återuppta supporten.
Skall en sådan röst klinga ohörd?
Nej, vet ni vad. Det tycker sannerligen inte (INTE) jag.
Läs återigen vad han skriver idag. I första inlägget. Inte så som ni läste alla hans alster tidigare en gång, som det ni tror att han skrev tidigare. Utan just nu, idag. Hans inlägg förtjänar det.
Inte att bedömas efter
vem som skriver, grundat på tidigare framtoning, utan
vad denne vem, skriver.
På vattenytan glider härmed ett halmstrå över vattnet. Förbi, men inom räckhåll.
Frågan är, skall vi fatta tag i det, eller skall vi låta det fortsätta att glida förbi?
Skall vi i förväg utgå från att den som lade ner det i vattnet, bara lämnar ifrån sig luftslott?
Jag tycker inte det, för egen del.
Jag grabbar gärna tag i det och hoppas att det kan leda till något nytt, något än bättre, än vad vi har idag.
Jag skulle önska att vi var fler som gjorde likadant.
Tukken