Ubuntu med Avant window navigator färdiginstallerat?

Mjukstarta här!
Kategoriregler
Läs följande innan du postar: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692
Du får hjälp att komma igång med Ubuntu genom att välja en personlig fadder här: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=110&t=8767
Jonas_186
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Kontakt:

Ubuntu med Avant window navigator färdiginstallerat?

Inlägg av Jonas_186 »

Hej igen jag undrar om det finns en DVD version av Ubuntu som har Avant window navigator färdiginstallerat? ungefär som det är i EEEbuntu standard där det bara är till att köra på:P! mvh Jonas
Användarvisningsbild
bbauto
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Re: Ubuntu med Avant window navigator färdiginstallerat?

Inlägg av bbauto »

Jonas_186 skrev:Hej igen jag undrar om det finns en DVD version av Ubuntu som har Avant window navigator färdiginstallerat? ungefär som det är i EEEbuntu standard där det bara är till att köra på:P! mvh Jonas
Nja jag har gjort en egen dist med Avant + Mac tema m.h.a remastersys (mest för att pröva) annars vet jag inte. Men det är ju enkelt att lägga till själv, genom att spara inställningar under /home/user/.config/awn till ex. ett usb-minne, så är det lätt att klona också. Jag har dock gått över till cairo-dock själv, denna verkar stabilare och med fler funktioner.
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Är det inte bara enklare att installera det själv?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Jonas_186
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Kontakt:

Inlägg av Jonas_186 »

haha! nej!:P klyddar alltid hos mig men jag överlever utan den;) tack för hjälpen
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren"