Eftersom jag inte har skapat trådar av det här slaget ber jag Moderatorn flytta tråden ditt den hör hemma, i fall jag startat fel.
Det har under en tid varit flera trådar med diskutioner som resulterat i känslo yttring.
Några av dessa har administrerats. De som har bestraffast har känt sig kränkta och orättvist behandlade.
Det har de också rätt i eftersom det alltid finns rättfärdigande i en handling.
Det är synnerligen beklagligt att kunniga, ambitiös och "rätttroende" ska bli försmådda.
Det är dax att sträckalina nu.
Från och med nu uppmanar jag alla att hålla sig till ämnet och att Alla Moderatorer efter förmåga
håller inläggen på är nivå och plats.
Det är inte nödvänding att Moderatorn kommenterar. Men det är lämpligt att det görs kort
och utan polemik.
De som drabbas ska inte behöva känna sig kränkta, utan fortsätt enligt riktlinjerna och allmänt
sunt förstånd. Temat för det här forumet är känt.
Om det skulle vara så att Moderatorna misstagit sig, är det till Förtroenderådet ni är välkommna.
Nu......
Vem är då jag som går ut med det här direktiven.
Jo jag är en av de aktiva här och jag efter mig förmåga lyssnat av var vi önskar med Forumet.
Jag är nyligen del i Förtroenderådet och har en Supplent position.
Min förhoppning är att andra såsom Kontaktmän ska slippa gå ut med samma budskap och de ska
beskyllas för maktutövning.
Jag skriver det här nu utan att kunsulterat andra än.
Var vänlig och fatta er kort.
Instämmer ni?
Hans Linde 0171 511 31
Det här Forumet har varit och är mycket värdefullt.
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Broder Tuck
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Re: Det här Forumet har varit och är mycket värdefullt.

Tumme upp!
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.