Locket på [Taget beslut: Farmfields två anmälningar /delad]
-
Locket på [Taget beslut: Farmfields två anmälningar /delad]
NU FÅR DET VÄL TAME..N VARA NOG SNART!!!
DETTA SKADAR HELA UBUNTU!!!
- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Re: Taget beslut: Farmfields två anmälningar Mars 2009
Dina ständiga fetstilta utbrott skadar Ubuntu bra mycket mer än vad sansade diskussioner om hur saker och ting ska tolkas gör. Lugna ner dig.Harlekin33 skrev:NU FÅR DET VÄL TAME..N VARA NOG SNART!!!
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
@Harlekin 33
Det fungerar inte alltid att lägga locket på. Det tog en ände med förskräckelse för drygt två år sedan och vi vill slippa se det igen.
Av den orsaken är det kanske bättre att folk får lufta sina synpunkter här och nu istället för i andra forum och på ett mycket mer spretigt och vildvuxet vis.
Att hylla öppenheten och det fria ordet kan inte vara fel. Tvärtom kan bli oerhört mycket fel. Att öppenheten ibland, som nu, resulterar i långbänk, kan bli jobbigt. Dock, som människor och medlemmar har vi alla rätt att bli hörda/sedda.
Dessutom har man faktiskt alltid valet att låta bli att läsa det man inte vill läsa.
Till mods - flytta gärna det här om ni anser att det sitter helt galet.
Det fungerar inte alltid att lägga locket på. Det tog en ände med förskräckelse för drygt två år sedan och vi vill slippa se det igen.
Av den orsaken är det kanske bättre att folk får lufta sina synpunkter här och nu istället för i andra forum och på ett mycket mer spretigt och vildvuxet vis.
Att hylla öppenheten och det fria ordet kan inte vara fel. Tvärtom kan bli oerhört mycket fel. Att öppenheten ibland, som nu, resulterar i långbänk, kan bli jobbigt. Dock, som människor och medlemmar har vi alla rätt att bli hörda/sedda.
Dessutom har man faktiskt alltid valet att låta bli att läsa det man inte vill läsa.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Vi ska inte lägga locket på, nyckeln är att vanliga medlemmar inte ska behöva se skiten. Dom som ändå vill detta får navigera sig dit i forumsträdet, bara det inte visas när man trycker på "Nya"-länken.Grön Göling skrev:@Harlekin 33
+1Harlekin33 skrev:Tyck vad ni vill men detta kommer krossa Ubuntu i Sverige!
Jag gråter För Ubuntus skull!
Andra medl. tycker detta är väldigt jobbigt och obehagligt att läsa om och ev, nya medl. sticker härifrån!
Detta är TOTAL KATASTROF FÖR UBUNTU hur ni än vinklar det!
![]()
![]()
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Måste man inte läsa det man inte vill läsa först för att kunna konstatera att man inte vill läsa det?Grön Göling skrev: Dessutom har man faktiskt alltid valet att låta bli att läsa det man inte vill läsa.

ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
- Grön Göling
- Städsegrön
Även detta är en fråga om vad man själv väljer.....dmz skrev:Måste man inte läsa det man inte vill läsa först för att kunna konstatera att man inte vill läsa det?Grön Göling skrev: Dessutom har man faktiskt alltid valet att låta bli att läsa det man inte vill läsa.

En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
- vulfgar
- ung forumnörd
Re: Locket på [Taget beslut: Farmfields två anmälningar /delad]
Kan nån förklara för mej vad denna tråden handlar om???
Jag fattar nada. 

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Moddarna har nog delat ursprungstråden och jag vet inte om "trådskaparen" (Harlekin33) ändrat topic eller nåt.
Bossieman låste ju ursprungstråden så moddarna skulle ha en chans att rensa lite OT i originaltråden.
Kan nog vara bra att FR får lite andrum i och med en låsning av originaltråden och en chans att ta till sig vad alla skrivit i den tråden.
Lugn och fin Harlekin33.
Bossieman låste ju ursprungstråden så moddarna skulle ha en chans att rensa lite OT i originaltråden.
Kan nog vara bra att FR får lite andrum i och med en låsning av originaltråden och en chans att ta till sig vad alla skrivit i den tråden.
Lugn och fin Harlekin33.

- vulfgar
- ung forumnörd
Tack Kattskrället, nu fattar jag.Kattskrället skrev:Moddarna har nog delat ursprungstråden och jag vet inte om "trådskaparen" (Harlekin33) ändrat topic eller nåt.

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch!