..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Inte frågan i sig utan var den ligger. Jag anser att alla medlemmar inte vill se hur det gnabbas om forumsregler, varför ska vi tvinga dom att ändå läsa rubriken när dom trycker på "Nya"?
Edit: Tänk på att tråden ligger under Ubuntu Café och därför blir tillgänglig för alla.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Om du tror att andra kan fara illa av frågeställningen så får du flytta tråden till debatt. Jag kan förstå att du har en åsikt om detta men att du gör dig till talesman för vad andra i forumet tycker gör att det är du som är oseriös.
Hylas skrev:Om du trorr att andra kan fara illa av frågeställningen så får du flytta tråden till debatt. Jag kan förstå att du har en åsikt om detta men att du gör dig till talesman för vad andra i forumet tycker så är det du som är oseriös.
Jag kan inte veta vad ALLA andra tycker men vet ett flertal som har lämnat forumet just på grund av dessa debatter om skitsaker.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Hylas skrev:Jag kan förstå att du har en åsikt om detta men att du gör dig till talesman för vad andra i forumet tycker gör att det är du som är oseriös.
När det gäller frågor om vad som är stötande så är faktiskt våra moderatorer något av talesmän för övriga medlemmar. Vad som är stötande eller ej är en bedömningsfråga och det är inte helt lätt att definiera det så där rakt av. Men det är moderatorernas uppgift att göra denna bedömning från fall till fall.
Hylas skrev:Jag kan förstå att du har en åsikt om detta men att du gör dig till talesman för vad andra i forumet tycker gör att det är du som är oseriös.
När det gäller frågor om vad som är stötande så är faktiskt våra moderatorer något av talesmän för övriga medlemmar. Vad som är stötande eller ej är en bedömningsfråga och det är inte helt lätt att definiera det så där rakt av. Men det är moderatorernas uppgift att göra denna bedömning från fall till fall.
Ok. Det verkar rimligt. Det är bara att flytta tråden till debatt ifall ZX Spectrum menar att tråden bryter mot någon regel.