Tyvärr strulade det när jag startade om datorn. Den startar upp men hänger sig delvis i färdigt läge. Muspilen går t.ex inte att styra. Upp kommer ett meddelande om "Tillåt åtkomst till nyckelring för programmet?" Det handlar om att Evolution vill komma åt lösenordet till Goggle. Tyvärr kan jag inte välja något av alternativen. Processerna jobbar konstant på 100% men ingenting händer.
Efter många omstarter (den hårda vägen med on/off-knappen på datorn) lyckades jag efter diverse knapptryckningar (fråga mig inte hur) bli av med fönstret. Då dyker ett nytt fönster upp med ett meddelande om "Tracker Applet Error while performing indexing" Även här kan jag inte välja något av alternativen (jag skulle ju vilja göra en ny indexering).
Tja, där står jag. Vill minnas att jag på den gamla Window xp-tiden fick problem med indexering vid uppstart och det slutade med att jag fick installera om hela operativsystemet och allt det jag hade på den gamla installationen försvann. Man kan få ångest av mindre!!

Finns det något att göra?