Inom 2 veckor kommer en fildelningstjänst baserat på torrentprotokollet att ta form. Skillnaden mellan denna och övriga (de få som finns kvar...) är att er anonymitet garanteras.
Jag vill ha tag i folk som kan php/mysql, gärna design och som helst inte är retarderade vad gäller linux. Ni kan väl skriva någon form av presentation här och gärna länk till något ni har gjort.
Projekt: Anonym fildelning, folk sökes
Projekt: Anonym fildelning, folk sökes
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
- omnius
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Projekt: Anonym fildelning, folk sökes
Inte mycket jag kan med php och mysql, använder andras script och cms:er. Design, lolla Empatia Djurkonsulten.
Jag hjälper gärna till men skulle knappast kunna vara ansvarig för framtagandet av php-script etc. Är inte linuxretarderad. Pm:a om du vill använda mig på något sätt.
/Thomas
Jag hjälper gärna till men skulle knappast kunna vara ansvarig för framtagandet av php-script etc. Är inte linuxretarderad. Pm:a om du vill använda mig på något sätt.
/Thomas
- micke_nordin
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
jag kan php in någon mån, skicka pm så får vi se om jag kan hjälpa till.
/Micke
/Micke

- Konservburk
Låter spännande. Hur garanteras anonymitet om det ska vara baserat på torrentprotokollet?dmz skrev:Inom 2 veckor kommer en fildelningstjänst baserat på torrentprotokollet att ta form. Skillnaden mellan denna och övriga (de få som finns kvar...) är att er anonymitet garanteras.
det är jag också intresserad hur det fungerar.Konservburk skrev:Hur garanteras anonymitet om det ska vara baserat på torrentprotokollet?
ssl, m2crypto, tor, privoxy, anomos samt .onionKonservburk skrev:Låter spännande. Hur garanteras anonymitet om det ska vara baserat på torrentprotokollet?dmz skrev:Inom 2 veckor kommer en fildelningstjänst baserat på torrentprotokollet att ta form. Skillnaden mellan denna och övriga (de få som finns kvar...) är att er anonymitet garanteras.
ǁ A: Because it obfuscates the reading.