Visuella effekter

Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
Kategoriregler
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
PMFAN
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Visuella effekter

Inlägg av PMFAN »

Hej
Jag kunde för ett tag sedan välja Normal eller Extra i Inställningar för utseende>Visuella effekter men inte nu.
Vad för har jag tagit bort för att inte ha möjlighet att inte göra dessa val igen?

MVH
Fredrik Andersson :-\
Användarvisningsbild
JeyPeyy
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS

Re: Visuella effekter

Inlägg av JeyPeyy »

PMFAN skrev:Hej
Jag kunde för ett tag sedan välja Normal eller Extra i Inställningar för utseende>Visuella effekter men inte nu.
Vad för har jag tagit bort för att inte ha möjlighet att inte göra dessa val igen?

MVH
Fredrik Andersson :-\
Syns inte alternativen eller får du ett felmeddelande? Om du får ett felmeddelande beror det nog på att du inte har rätt drivrutiner installerade. Gå till System=>Administration=>Hårdvarudrivrutiner för att lägga till den rekommenderade drivrutinen till ditt grafikkort.
Skriv svar

Återgå till "Bildhantering"