[LÖST]Cairo-Dock Customization

Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
Kategoriregler
Här behandlar vi ritprogram, program för fotoretuschering, bildhantering och liknande. Vänligen observera att trådar rörande grafikkort hör hemma i Hårdvara och drivrutiner!
r1kkie
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

[LÖST]Cairo-Dock Customization

Inlägg av r1kkie »

Hejsan!
Jo nu hoppas jag att det finns någon stjärna på cairo dock som kan hjälpa mig med detta. :)
Det är så att jag vill få bakgrunden i perspektiv eller vad man ska säga. Något i stil med detta: http://bit7.deviantart.com/art/Neon-Cairo-Dock-83677056
Finns något tema, tror det är aero som förhandsvisar detta men när jag väljer de blir den bara fyrkantig och platt. :S

Någon som kan förklara hur det är jag vill ha de? :)

Mvh r1kkie
Senast redigerad av 1 r1kkie, redigerad totalt 11 gånger.
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Re: Cairo-Dock Customization

Inlägg av TweekiE »

r1kkie skrev:Hejsan!
Jo nu hoppas jag att det finns någon stjärna på cairo dock som kan hjälpa mig med detta. :)
Det är så att jag vill få bakgrunden i perspektiv eller vad man ska säga. Något i stil med detta: http://bit7.deviantart.com/art/Neon-Cairo-Dock-83677056
Finns något tema, tror det är aero som förhandsvisar detta men när jag väljer de blir den bara fyrkantig och platt. :S

Någon som kan förklara hur det är jag vill ha de? :)

Mvh r1kkie
okej, om du vill ha bakgrunden som den i länken kan du högerklicka på cairo-dock och sen hantera teman och välja osx temat.
eller så kan du ändra i inställningarna.
r1kkie
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av r1kkie »

Det är nu löst sig. Installerad om programet med samtliga plugins så nu är det som jag vill ha de. :)
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av TweekiE »

r1kkie skrev:Det är nu löst sig. Installerad om programet med samtliga plugins så nu är det som jag vill ha de. :)
jaha du hadde inte installerat cairo-dock plugins.
Skriv svar

Återgå till "Bildhantering"