Tjena!
Undrar om det finns något intresse för ett LUG (linux user group) i Luleå. Kanske på Luleå tekniska universitets campus? Hör av er här.
Luleå LUG
-
- Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur
Re: Luleå LUG
Jag är intresserad, har bara pysslat med linux ett år men det skulle vara kul att lära sig lite mer och träffa andra som tycker linux är skoj 
Om det är det du menar med LUG så är jag intresserad

Om det är det du menar med LUG så är jag intresserad

* Detta meddelande granskas nu av FRA *
* Detta meddelande granskas nu av FRA *
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Börja med en fika? Ordna en lokal träff i Luleå, så ska ni se att fler dyker uppsom kanske inte frekventerar Ubuntu-se så ofta. 
Använd gärna http://fosskalendern.se så ska jag hjälpa till med marknadsföringen.
Utanför ämnet: Visste ni förresten att det fanns en tavla som heter Lokala användargrupper | Möten | LoCo träffar? Om ni inte gjorde det får jag vatten på min kvarn att faktiskt lyfta fram alla undertavlorna under Ubuntu Sverige.

Använd gärna http://fosskalendern.se så ska jag hjälpa till med marknadsföringen.
Utanför ämnet: Visste ni förresten att det fanns en tavla som heter Lokala användargrupper | Möten | LoCo träffar? Om ni inte gjorde det får jag vatten på min kvarn att faktiskt lyfta fram alla undertavlorna under Ubuntu Sverige.

Kul med svar
Jag har tänkt länge på en träff. Men det har aldrig blivit av att man kollat in något. Ska kolla upp mer med dina tips CryingFreeman när jag sitter på en riktig dator (sitter med iPhone atm). Kul att det kanske finns intresse 

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
Är detta något som folk fortfarande skulle vara intresserade av?
Hur jag än gör så slutar det alltid med E17 på netbooken....