youtube är uppochner?det var ett aprilskämt [LÖST]
youtube är uppochner?det var ett aprilskämt [LÖST]
tja, jag gick in på youtube.com och allt var som vanligt . men när jag klickade på en film blev hela youtube uppochner?
detta har aldrig hänt förut?
tack på förhand //95monye
detta har aldrig hänt förut?
tack på förhand //95monye
Senast redigerad av 2 TweekiE, redigerad totalt 1 gång.
Re: youtube är uppochner?
april april?
nej, verkligen inte april april. om du inte har något annat att säga så tycker jag att du kan april april:a någon annan stanns!Nikkee skrev:april april?
95monye skrev:nej, verkligen inte april april. om du inte har något annat att säga så tycker jag att du kan april april:a någon annan stanns!Nikkee skrev:april april?
Haha... jo det är visst april april.. oavsätt hur mycket du felsöker så är detta YouTube's sätt att säga april april...
Vaknat på fel sida dude? ta en morfin och tagga ner lite och inse fakta...95monye skrev:nej, verkligen inte april april. om du inte har något annat att säga så tycker jag att du kan april april:a någon annan stanns!Nikkee skrev:april april?
gud, vad irriterande! nu är inte det här inlägget bland obesvarade! och då kommer jag inte få hjälp lika snabbt. vrf ska du komma här och förstöra 
du ska inte svara om det du tänker säga är april april? det här forumat är till för att hjälpa folk inte för att skriva saker som gör folk irriterade??
och du menar att youtube bara är uppochner idag??? troligt?

du ska inte svara om det du tänker säga är april april? det här forumat är till för att hjälpa folk inte för att skriva saker som gör folk irriterade??
och du menar att youtube bara är uppochner idag??? troligt?

MEN DET ÄR ETT APRIL SKÄMT!
och hur vet du det??????????????????????????????????????????????????????????????Nikkee skrev:MEN DET ÄR ETT APRIL SKÄMT!
-
ja vad tror du mupp?
okej, mupp! men hur skulle jag kunna veta att det var ett april skämt? du kunde ju skriva det är ett aprilskämt med en gång, aja nu vet jag

tackar

mupp