I ett större antal år har jag varit medlem av en större rollspelssajt, http://hyperchat.com/, där jag har vistats i provinsen Beware.
Saga, fantasi och mytologi i en salig blanding och under nå'n sorts medeltidsförklädnad. Storartad terapi och mycket utvecklande i mötet med andra människor....eller demoner...eller konstiga djur...eller...tjaaa, vad man vill egentligen.
Det hela blir vad man gör det till och mötena kan bli hur hejdlösa som helst. En gång figurerade jag t.ex. som en burk sardiner samt en död sill. Jag har även varit den goda fen som inte kunde trolla nå't vidare utan blev ett kålhuvud rätt vad det var. Och en massa annat.
Finns det något liknande på svenska? FFRPG (OBS! INTE Final Fantasy, utan FreeForm) för vuxna?
NOTERA: Känsliga individer varnas för att gå in på chatten/chatterna. Communityn startade som en samlingsplats för människor med litet mer udda sexuella intressen, men har utvecklats därifrån. Grundtemat finns dock kvar, särskilt på State of Insanity.
Rollspel kanske?
SV: Rollspel kanske?
Detta låter ju skoj, speciellt biten med; "NOTERA: Känsliga individer varnas för att gå in på chatten/chatterna. Communityn startade som en samlingsplats för människor med litet mer udda sexuella intressen, men har utvecklats därifrån. Grundtemat finns dock kvar, särskilt på State of Insanity."
Reggar mig!
Reggar mig!

Hmmmm....det var ju inte en annons för hyperchat jag ämnade författa, men okej, kör för det. 

-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Kontakt:
jo såg att nån sökte efter jb i chatten