Får man svära och skrika här?
-
- Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS
Får man svära och skrika här?
När jag hängde på idg forum så hadde de ett forum som hette Avreagera dig.
Är detta något liknande? Behöver nämligen svära och skrika lite. Dessutom var forumet väldigt rolig läsning.
Movh ;-)
/Bernt
Är detta något liknande? Behöver nämligen svära och skrika lite. Dessutom var forumet väldigt rolig läsning.
Movh ;-)
/Bernt
SV: Får man svära och skrika här?
SKRIKA JA SVÄRA NEJ 

-
Ok, synd. Är det ok med "FÖRBANNADE S*T*NS S**T!!!!!" ?
Det är svårt att skrika utan att svära.
Mvh
/Bernt
Det är svårt att skrika utan att svära.
Mvh
/Bernt
Enligt Ubuntus officiella regler får svordomar och andra kraftuttryck som räknas kunna ingå i normalt talspråk medges.
Dock skall man alltid tänka på dem som kanske kan vara litet extra känsliga för sån't, men så
länge du inte går till personangrepp eller riktar svordomarna mot enskild person så skall du kunna avreagera dig.
Dock skall man alltid tänka på dem som kanske kan vara litet extra känsliga för sån't, men så
länge du inte går till personangrepp eller riktar svordomarna mot enskild person så skall du kunna avreagera dig.
-
Ok, tar ett djupt andetag.
HUR I ..... FÅR MAN TILL EN SNYGG PANEL I XUBUNTU!!!! NU HAR SPRUNGIT RUNT HELA J*VLA INTERNET UTAN ATT HITTA ETT SKIT. JAG BLI SÅ J*VLA TRÖTT!!! F*N, det kryllar av skärndumpar med snygga paneler MEN INGEN J*VEL VET HUR MAN GÖR!!! ATT DET SKA VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT!!! AHHHHHH! JAG FÅR SPELET!!!!! Nu har jag installerat det ena temat efter det andra men inte F*N blir det någon skillnad på panelen. FÖRBANNADE SKIIIT HELT ENKELT!! ALLT JAG VILL ÄR ATT HA EN SNYGG PANEL!!!!!
AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt. MEN INTE DÅ!! SITTA UPPE HELA J*VLA NÄTTERNA OCH GOOGLA SOM EN IDOT. DET ÄR TA MIG F*N INTE KLOKT.
Ah! Så skönt. Nu känns det bättre.
Tack!
HUR I ..... FÅR MAN TILL EN SNYGG PANEL I XUBUNTU!!!! NU HAR SPRUNGIT RUNT HELA J*VLA INTERNET UTAN ATT HITTA ETT SKIT. JAG BLI SÅ J*VLA TRÖTT!!! F*N, det kryllar av skärndumpar med snygga paneler MEN INGEN J*VEL VET HUR MAN GÖR!!! ATT DET SKA VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT!!! AHHHHHH! JAG FÅR SPELET!!!!! Nu har jag installerat det ena temat efter det andra men inte F*N blir det någon skillnad på panelen. FÖRBANNADE SKIIIT HELT ENKELT!! ALLT JAG VILL ÄR ATT HA EN SNYGG PANEL!!!!!
AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt. MEN INTE DÅ!! SITTA UPPE HELA J*VLA NÄTTERNA OCH GOOGLA SOM EN IDOT. DET ÄR TA MIG F*N INTE KLOKT.
Tack!
Varsågod!bernt skrev:
Tack!

Micke
det kan man kalla ett behov av att skrika av sig 
förövrigt ska jag kolla runt lite under kvällen och se om jag kan hitta ett svar

förövrigt ska jag kolla runt lite under kvällen och se om jag kan hitta ett svar
Satt själv o letade lite, det verkar dock som att du tog det hela en smula allvarligare än mig. Men jag hittade iaf något som hette PyPanel som kanske kan funka. 
Edit. Och en länk kanske: http://pypanel.sourceforge.net/

Nu kanske dina små ögon kan bli så glada så o tycka de e mysigt.bernt skrev: AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt.

Senast redigerad av 1 Grefven, redigerad totalt 13 gånger.
Being noticed can be a burden, Jesus got himself crucified becuase he got himself noticed, so I disappear alot. -Bob Dylan
The Ubuntu Counter Project- user number # 10930
The Ubuntu Counter Project- user number # 10930
-
Tack för tipset.Grefven skrev: Satt själv o letade lite, det verkar dock som att du tog det hela en smula allvarligare än mig. Men jag hittade iaf något som hette PyPanel som kanske kan funka.
Nu kanske dina små ögon kan bli så glada så o tycka de e mysigt.bernt skrev: AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt.![]()
Fick igång det efter "bara" en halvtimmes googlande. Men tyvärr så verkar det inte gå att få till en startmeny på den panelen.