avmarkera tråden

Diskussion gällande forumet
Hans Linde
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

avmarkera tråden

Inlägg av Hans Linde »

Det här inlägget kanske hamnar fel, men då kan väl någon vänlig själ flytta på det om det behövs.

Det förekommer en del ihärdighet på vissa trådar och det lockar många att göra inlägg.
I det fallet så kommer tråden att finnas kvar i den i övrigt så praktiska sorteringen "egna".
Jag kan känna att det blir besvärande att ha en del trådar kvar occh skulle vilja bevaka andra med bättre.
En möjlighet att avmarkera trådar skulle ha ett värde. Jag pålever själv en utmattning/irritation över att det pratas i det oändliga om somligt( och andra kan säker känna det samma om det jag tagit upp. :-[ ) Med avmarkera menar jag att tråden ite ska komma med i "egna".
andol
Utgåva: 23.10 Mantic Minotaur

Re: avmarkera tråden

Inlägg av andol »

Skulle nog säga att den här tråden, liksom allmänna frågor om forumfunktionalitet, i första hand hör hemma i tavlan Forum. Ska se om jag kan få någon moderator att flytta tråden dit. Den här tavlan (Serverdrift) torde först bli aktuell då det finns en lösning som ska implementeras, eller åtminstone någon som har idéer på hur det hela skulle kunna lösas rent praktiskt.
Skriv svar

Återgå till "Forum"