Veckonummer för Kalendern i Evolution[LÖST]

Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Nilleb
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS

Veckonummer för Kalendern i Evolution[LÖST]

Inlägg av Nilleb »

Kör Evolution under Ubuntu 8.10, har tackat ja till alla aviserade uppdateringar.

Saknar veckonummer för Kalender i Evolution.
Går det att aktivera på nått sätt?
Har letat runt som Hermelinen jag har utanför kåken men inte hittat nåt sätt :(

Testade Thunderbird+Lightning men där ville kalendern inte alls sammarbeta (den var fryst).
Befintlig e-post och mappar från Evolution krävde omfattande uppstädning så den ideén skippade jag snabbt.

Kanske kom dessa min två inlägg/frågor i fel forum men det är inte lätt som någon annan uttryckte det :-[

NilleB
Senast redigerad av 2 Nilleb, redigerad totalt 27 gång.
Lars
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu

Re: Veckonummer för Kalendern i Evolution

Inlägg av Lars »

Inställningar -> kalender och visning -> fliken visning, bocka för "visa veckonummer i datumbläddraren".
Nilleb
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS

Re: Veckonummer för Kalendern i Evolution

Inlägg av Nilleb »

Lars skrev:Inställningar -> kalender och visning -> fliken visning, bocka för "visa veckonummer i datumbläddraren".
:-[ Hur kunde jag missa det!

Tack för snabbt svar från halvblind novis ;D

NilleB
Skriv svar

Återgå till "Experimentverkstad"