Min Internet har sedan iförrgår börjat lägga av med ojämna mellanrum och att spela WoW går helt enkelt inte... Fick tips därifrån att man skulle prova uppdatera routerns firmware.
Jag har alltså Netgear ADSL Firewall Router DG834 v2 med firmware version V3.01.32
På den röriga hemsidan
http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/259
verkar det finnas en ny firmware (3.01.38) men det står ju att den är för UK only.
Kan nån hjälpa mig hitta den som jag ska ha? Eller är min firmware den nyaste som finns?
Firmware till DG834 router
Kategoriregler
I detta forum diskuterar vi frågor relaterade till fysisk hårdvara.
Ubunturelaterade frågor ska ställas i Hårdvara
I detta forum diskuterar vi frågor relaterade till fysisk hårdvara.
Ubunturelaterade frågor ska ställas i Hårdvara
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Re: Firmware till DG834 router
Det är Version 3.01.37 i mitt DG834v2 Netgear adsl modem. Sidan verkar omgjord sedan jag laddade hem min firmware.
Texten (for use in Germany and Austria only) har jag för mig inte fanns där förut.
Texten (for use in Germany and Austria only) har jag för mig inte fanns där förut.
posted from a silent usb, cf, sdhc, ssd or revodrive started pc. Ext2Fsd Project PC-BSD® PenDriveLinux UsbForum SSD review
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Re: Firmware till DG834 router
Fick turligt nog svar på WoW forumet från en som faktiskt jobbade på Netgear support (Tyskland) och fick reda på vilken jag skulle ta hem. Routern är lite ålderstigen dock, så senaste FM är från 07. Men hursomhelst så har det kommit fram att det var Telia som var felande. Verkar fungera nu.