Så långt lyckades jag men, när jag då byter ip om någon dag/timme, uppdateras den automatiskt då eller behöver jag köra något programm som skickar infon till dyndns.
Är helt kört på sånt så lite gajdning skulle vara najs

Mvh Bromar
Alltså, en liten förtydning.Bromar skrev:Hej behöver få en statisk ip, blkev tippsad om dyndns skapade ett account och registrerade min ip och vad som skulle has istället.
Så långt lyckades jag men, när jag då byter ip om någon dag/timme, uppdateras den automatiskt då eller behöver jag köra något programm som skickar infon till dyndns.
Är helt kört på sånt så lite gajdning skulle vara najs![]()
Mvh Bromar
Försök att förklara lite bättre vad du vill göra.Bromar skrev:Jo för jag har sidor som jag bara får acces till med en statisk ip eller något som inte byts ut så ett typ mine.nu skulle lösa det så jag slipper requesta varifiering för nytt ip var 4 dag elelr så :/
Så du menar att detta inte löser problemet ?
Ok. så det är ingen brandvägg som skall öppnas utan någon tjänst på Internet? Då kanske det kan fungera men om den kräver IP och inget värdnamn har du problem.Bromar skrev:Jo för jag har sidor som jag bara får acces till med en statisk ip eller något som inte byts ut så ett typ mine.nu skulle lösa det så jag slipper requesta varifiering för nytt ip var 4 dag elelr så :/
Så du menar att detta inte löser problemet ?