Bollplanket igen [Vilka krav kan vi ställa på våra "ledare"]

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
CryingFreeman
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Bollplanket igen [Vilka krav kan vi ställa på våra "ledare"]

Inlägg av CryingFreeman »

vulfgar skrev:Jag håller i stort sätt med dej, men om jag minns rätt (inte helt säkert) så efterfrågades en gemensam poster, inte för att hindra någon från att göra egen, utan för att sådana som inte själva kunde/ville/vågade göra egna skulle ha något att dela ut. :) Dvs, det ena sättet att jobba behöver inte utesluta det andra. Det viktigaste är att något blir gjort.
Jag menar inte heller att man ska utesluta endera alternativet. Jag menar att vi bör jobba för empowerment, att underlätta för och uppmuntra egna initiativ.

Till exempel genom en sån principförklaring som jag citerade ovan.
Användarvisningsbild
Hylas
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Bollplanket igen [Vilka krav kan vi ställa på våra "ledare"]

Inlägg av Hylas »

vulfgar skrev:
Sid skrev:
Hylas skrev:Det verkar känsligt det här. Jag skulle vilja veta på vilka kriterier man blir medlem i Bollplanket och vem/vilka som beslutar om medlemsskap. Likaså skulle jag vilja veta vilka som är medlemmar. Hur skall jag annars kunna förhålla mig till det här på ett objektivt sätt. Ifall det här är info som jag inte har rätt att få vetskap om, ja då vet jag åtminstone det.
Nu letar jag i minnet så det kan givetvis finnas någon felaktighet, men dom som har tillträde till bollplanket är:
alla sorters admins
moderatorer
kontaktpersoner
faddrar
förtroenderådet
personer som pysslar med särskilda projekt
Vissa personer som varit med i någon av ovanstående grupper har blivit kvar, men inte alla.
Tack för ditt raka svar.

Ifall jag slutar mitt jobb så kan jag inte räkna med att behålla nycklarna, svårare än så är det inte.
Skriv svar

Återgå till "Forum"