Mekaniserad Apelsin skrev:
Äsch, vi kan se till att du håller dig vaken tills 5 istället?
Jahaja! Och sen då? Anledningen till att jag måste upp kl 5 är ju att jag ska jobba hela dagen sen?
Tänk på att kärringen är gammal och inte pallar med vadsomhelst längre. Guben likaså.
Sid skrev:Jag kommer
.[/quote]
SABLAR! Det hade jag ju egentligen inte velat missa............
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Jag ska försöka dyka upp, kan man inte berätta för personalem att Ubuntu Sverige är på plats, förra gången det var öl på tucken så kom jag dit efter 21 frågade efter Ubuntu sverige....De visste inget ting. Blev akut blyg! Jag ville inte gå och fråga det bord som eventuellt var medlemmar från Ubuntu De små bilder som ibland föreställer oss själva kan vara svårt tolka till fysiska personer! Sen är belysningen inte den bästa på Tucken, som tur är kanske?
vidarvega skrev:Jag ska försöka dyka upp, kan man inte berätta för personalem att Ubuntu Sverige är på plats, förra gången det var öl på tucken så kom jag dit efter 21 frågade efter Ubuntu sverige....De visste inget ting. Blev akut blyg! Jag ville inte gå och fråga det bord som eventuellt var medlemmar från Ubuntu De små bilder som ibland föreställer oss själva kan vara svårt tolka till fysiska personer! Sen är belysningen inte den bästa på Tucken, som tur är kanske?
vidarvega skrev:Jag ska försöka dyka upp, kan man inte berätta för personalem att Ubuntu Sverige är på plats, förra gången det var öl på tucken så kom jag dit efter 21 frågade efter Ubuntu sverige....De visste inget ting. Blev akut blyg! Jag ville inte gå och fråga det bord som eventuellt var medlemmar från Ubuntu :) De små bilder som ibland föreställer oss själva kan vara svårt tolka till fysiska personer! Sen är belysningen inte den bästa på Tucken, som tur är kanske?
Ska försöka komma ihåg det. Dock har jag en tendens att vara lite förvirrad, så det skadar nog inte om även andra försöker komma ihåg den detaljen :)
Är det förövrigt så att man vill ha mitt mobilnummer så går det alldeles utmärkt att PM:a mig om det.
vidarvega skrev:Jag ska försöka dyka upp, kan man inte berätta för personalem att Ubuntu Sverige är på plats, förra gången det var öl på tucken så kom jag dit efter 21 frågade efter Ubuntu sverige....De visste inget ting. Blev akut blyg! Jag ville inte gå och fråga det bord som eventuellt var medlemmar från Ubuntu De små bilder som ibland föreställer oss själva kan vara svårt tolka till fysiska personer! Sen är belysningen inte den bästa på Tucken, som tur är kanske?
Det brukar finnas med en t-shirt med ubuntu-logga på, upphängd någonstans.
Givetvis var den inte med förra gången så det är itne konstigt om du inte såg den, men den här gången ska den vara med.
Geraner skrev:Det blev en mycket lyckad träff med trevligt folk och intressanta diskussioner kring, Ubuntu, Linux, FreeBSD, Windows & co.
Ser fram emot nästa.
Harlekin33 skrev:
Vi måste mer ut bland vanligt folk!
Definitivt. Det är bara att dra igång träffar på löpande band framöver. Med tanke på hur stort Stockholm är skulle det ju inte vara orimligt att ha en var 14:e dag, eller åtminstone en i månaden. In och planera på http://fosskalendern.se