Jag drog det till sin spets.....och gick kanske lite väl långt där och blev otydlig. Ber HakanS om ursäkt för det.Ulsak skrev:Det har inte HakanS påstått vad jag kan se, han konstaterar att det finns registrade tyckare som intar en utanförställning i förhållande till oss andra. Det är alltid intressant vad de kan tänkas tycka och det trpr jag även HakanS tycker. Men du kan inte tvinga vare sig HakanS eller mig samtycka/eller gilla alla synpunkter vare sig det är vi eller dom sidan som presenterar dem..I och med det, så anser då tydligen HakanS att den "utomståendes" åsikter är mindre värda och inte är värt att ta notis om, för denne är ju då enligt HakanS inte en egentlig medlem av vår gemenskap här.
Det jag egentligen menar är att, ser man inte locot och alla dess medlemmar som jämbördiga oavsett titel eller andra saker, utan man börjar dela upp locomedlemmarna i olika kategorier efter deras åsikter, vad de förespråkar eller rent av vilka siter de driver.....då får vi ett moraliskt förfall där man helt plötsligt börjar skapa en elit och egna grupperingar utefter vilken titel eller annan position man innehar inom locot.
Som jag ser det så, är man t.ex. registrerad medlem i detta forum så är man per automatik en medlem av locot och har samma rätt och möjligheter såsom alla övriga inom locot oavsett titel eller position att framföra sina åsikter och värderingar.
Sedan om ingen gillar vad h*n framför är en annan sak, det är ju upp till var och en att själv ta ställning till givetvis.
Det är det här med vi/ni som upprörde och skrämmer mig lite och den uppdelning av locot det verbalt innebär.
Ber om ursäkt att det drog iväg till OT.